2595
Sök

24 timmar kvar att leva. Vad gör du?

20 Inlägg
16 september 2008
Dragit till närmsta pizzeria, Köpt en kebabrulle:D Mums.. eller varför en, 20st.. sen hem sätta sig på dass.. äta kebabrulle och skita finns ju inge bättre:) Dö på dass med kebab i munnen:D

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
16 september 2008
ghost_boy83 skrev:
hade fixat ett fett party på en strand, och allt slutade med en fetsexorgie vid solnedgången big_smile nån som hade kommit?

nja jag är inte så mycket för fetsex och jag är upptagen big_smile

jag skulle nog tagit ett lån och löst alla mina när och käras skulder. och jag kanske skulle satsa hårt på att få ett nytt personligt rekord på körsträckan från mitt hem till mitt jobb.

645 Inlägg
16 september 2008
Solstice skrev:
jag skulle nog tagit ett lån och löst alla mina när och käras skulder. och jag kanske skulle satsa hårt på att få ett nytt personligt rekord på körsträckan från mitt hem till mitt jobb.

Låter ju kanon! Det är ju snällt att du samlar allas lån till ett enda stort så att dom får ärva det när du dör tongue

3 714 Inlägg
16 september 2008
hade köpt upp hela hyundaiconcernen och lagt ner den + köpt alla hyundaier som rullar på denna planet och skrotat dom 

sen snott nån bil och köra över 300km/h likadant med en mc en R1a då big_smile

sen satt på dom brudar man vill och kanske köpt en ny gitarr

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

86 Inlägg
16 september 2008
Beeveel skrev:
hade gått ner på stan o våldtagit alla snygga tjejer jag kan hitta .. sen tar jag den fetaste motorcykeln jag an hitta o drar ut på e20 big_smile

Du får hoppas att AKKA inte hittar dig först då:

Akka skrev:
Hums jadu!

Skulle nog ta farväl till mor å far å flickvännen sedan åt å leta upp massa jävla pedofiler, våldteksmän å slå ihjäl dem sedan ta bilen å maxa den i något träd lr något!

Children-Of-Bodom skrev:
knulla så mycket jag bara kan sen supa mig tvär deckad.

Hehe, då skulle du komma på festen alltså?

ghost_boy83 skrev:
hade fixat ett fett party på en strand, och allt slutade med en fetsexorgie vid solnedgången big_smile nån som hade kommit?

Jag hade tagit med mig tjejen på den festen.

mjukismagnus skrev:
Sånt som man inte skall nämna här på forumet...

Håller med dig. Passar inte på tryck det man vill göra.

Avstängd
914 Inlägg
16 september 2008
Skaffa ett gevär och döda alla jag ogillar.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Speed Freak
258 Inlägg
16 september 2008
Jag skulle fixa fram pengar på ett eller annat sätt och köpa mig en impreza och bara ta det chill och sen se till att jag får begravas med bilen <3 wink
bör nämnas att subaru är drömbilen smile

2 271 Inlägg
16 september 2008
Skulle leka med ungarna hela tiden.

Men för sakens skull skulle jag gå bärsärkargång på nån som försöker tränga sig in från bussfilen
i morgonrusningen.big_smile

Svindåre
1 433 Inlägg
16 september 2008
hmm... jag skulle ta ett fett lån. å sen köpa första bästa koenisegg (Stavning?) sen bara gliiida genom svergie, stor risk för polis jakt. åsså sen skulle jag skriva en "sista önskan" lapp när jag körde om att Metallica skulle spela på min begravning (Unforgiven II, Sanitarium, Nothing Else Matters tex). med Limp Bizkit som förband som spelar Welcome home (Bittersweet symphony). typ nått sånt big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

194 Inlägg
16 september 2008
Om sanningen ska fram så hade jag nog spenderat mitt sista dygn med nära och kära.. Känns en hel del viktigare än knulla så många brudar som möjligt eller supa mig redlös.

Och jag tror 90% i den här tråden är bullshit!

273 Inlägg
16 september 2008
Detta kanske inte är så seriöst menat, men alla som skriver om ondskefulla och meningslösa saker som dom vill avsluta sina liv med att göra. Jag blir mörkrädd.

Kanske dags att istället tänka på livet efter detta...

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson

3 182 Inlägg
16 september 2008
skulle spendera dom 24tim med min familj.

Fire And Silk
2 254 Inlägg
16 september 2008
bollen1986 skrev:
hade köpt upp hela hyundaiconcernen och lagt ner den + köpt alla hyundaier som rullar på denna planet och skrotat dom 

sen snott nån bil och köra över 300km/h likadant med en mc en R1a då big_smile

sen satt på dom brudar man vill och kanske köpt en ny gitarr

jag skulle ha hjälp dig lägga ner Hyundaiconcernen innan jag rollade min Ferrari big_smile

Och på min tröja skulle det stå ''John Cleese For President''

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

649 Inlägg
23 januari 2009
jag skulle tagit en stark bil och kört in i lite folk smile Ne men.. Skulle nog vart med familj och nära släktingar.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

Avstängd
519 Inlägg
24 januari 2009
köpa öl o sätta mig i ett hörn o dra i stocken o sen däcka å sen dö tongue big_smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

141 Inlägg
24 januari 2009
Vänner/familj må dåligt..
sen vette fan, om man nu ska vara seriös menar jag..  sista stunden hade man ju gått in hos en bilhandlare å sett till å få "provköra något riktigt fint..! men fram tills dess vet jag inte, finns ju för min del också folk ja hade sagt saker till man inte gjort innan å kanske gjort annat än pratat me också!!!!
gått in å skitit på chefens skrivbord alla fall, troligtvis spytt ut allt hat på honom me!!
hoppa i sängar å springa runt i ett stort varuhus hade varit kul me, kanske kört runt hojjen där inne me ;-)

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 januari 2009
Jag hade kramat om min dotter och lämnat minnen att pappa älskar henne.

Sen hade jag gjort en del jag inte vill skriva...

343 Inlägg
24 januari 2009
Hade laddat min mp3-spelare med alla mina favoritlåtar och gått ut i skogen och klunkat mitt livs sista öl..? Inte fan vet jag egentligen.

1 570 Inlägg
24 januari 2009
Jag skulle reta upp några poliser och ställa till en sjuhelvetes biljakt.

403 Inlägg
17 mars 2009
Tagit farväl av nära å kära  och sedan testad hur måna winerbröd man skulle kunna äta på typ 12 timmar eller nått sen hade jag nog försökt att supa ihäl mig .

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456

Sök