Oj svår fråga, efter en massa tänkande blir nog mitt svar:
Jag hade dragit ihop dom som betydde mest redan på morgonen för en mysig fika utan att säga varför. Skrattat med dom & känt mig lycklig över den tid man fått. På eftermiddagen hade jag åkt till en bilhandlare & lånat den tuffaste, snabbaste & läckraste bilen jag kunde hitta & kört som om det inte fanns några lagar alls. (Vem bryr sig om böter eller risk att dö när det ändå är dit man är på väg om några timmar lixom? Men jag hade inte planerat att köra in i en vägg som så många andra utan jag hade åkt hem till min älskling & krypit ihop med honom. Haft sex som en galning & sedan somnat tätt mot honom.. då hade iaf jag dött utan problem
blir tomte stannar tiden och gör allt som är roligt, tillsammans med tomtemor
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
tja... Jag hade nog köpt en back jävligt god öl och lyssnat på trevlig musik. Och bittert konstaterat att det inte längre är någon poäng med att ta livet av vare sig andra eller sig själv, medelst vilka medel det än må vara
Turbo? No. Balls! Honda Prelude 2,2 Bus-bygge
Chevrolet S10 4,3 Ful-bygge "Ecodriving is for poor people"
Alltså ska man va i närheten av realistisk så tror jag man skulle ha så mycket ångest det där sista dygnet att man inte kunnat göra något vettigt.
Jag hade ivf valt att vara med min familj. Sen hade jag försäkrat mig om att någon tog hand om mina hästar och dom andra djuren efter att jag dött. Ring runt till alla vänner och sett till att alla konflikter och oklarheter reddes ut. Sådant som de flesta aldrig får tillfälle att göra innan dom dör. Mina sista timmar hade jag velat spendera tillsammans med dom jag älskar.
ett dygn...jag hade försökt gjort så mycket för min mamma som möjligt! hade sålt allt jag äger och gett henne alla mina pengar osv. Sen hade jag försökt göra något för brorsan också.
Att hoppa fallskärm, ha sex, reta poliser, ja allt sånt skulle bara vara luft för mig...betyder inget!
Spenderat hela dagen med min son.. Sålt allt jag äger och gett pengarna till honom.. Pengarna från min livsförsäkring får han såklart också som vanligt..
1. Ber alla på jobbet dra åt helvete. 2. Säljer bilen för att ta en dyr resa utomlands samma dag. 3. Spenderar pengarna på lyx och totalt onödiga saker.
1. Ber alla på jobbet dra åt helvete. 2. Säljer bilen för att ta en dyr resa utomlands samma dag. 3. Spenderar pengarna på lyx och totalt onödiga saker.
Jag har fått en känsla av att du inte alls gillar dom du jobbar med ...de är inte första gången du utrycker ditt hat mot dom
Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Jag har fått en känsla av att du inte alls gillar dom du jobbar med ...de är inte första gången du utrycker ditt hat mot dom
Helt korrekt. Helt ärligt skulle jag ibland hellre ta ett städjobb istället för mitt jobb som webmaster (tjänsteman, fast lön 21.500kr/mån). Jag blir grymt förbannad på mina kollegor ibland som ofta är värre än min egen morsa vad gäller tjat och allt sånt. Var väldigt nära på att säga upp mig för ett tag sedan... men jag skulle inte klara det, ekonomiskt.
Får jag ett nytt jobb så byter jag, no matter what!
först skulle jag beställt cheseburgers på donken för hela mitt livskapital jag skulle snott en koeningsegg, startat en biljakt och samtidigt ätaa dessa cheseburgers
först skulle jag beställt cheseburgers på donken för hela mitt livskapital jag skulle snott en koeningsegg, startat en biljakt och samtidigt ätaa dessa cheseburgers
...det lät som något som jag eventuellt skulle kunna tänka mig också!
Jag hade troligen gått och käkat riktigt fina måltider på de bästa restaurangera i stan. Gått och fått lite mjuk massage. Druckit en massa iskall Coca-Cola. Lagt in några trevliga låtar på min mp3-spelare och promenerat ut i naturen hemmavid och troligen pratat med min själsfrände över telefon i timtals. Jag hade säkert gosat lite med min katt också. Jag hade också försökt att träffa så många av mina vänner som möjligt och försökt få dom att minnas mig med ett leende Jag hade nog planerat min begravning också. Kostym hade jag garanterat klätt upp mig i.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Jag hade troligen gått och käkat riktigt fina måltider på de bästa restaurangera i stan. Gått och fått lite mjuk massage. Druckit en massa iskall Coca-Cola. Lagt in några trevliga låtar på min mp3-spelare och promenerat ut i naturen hemmavid och troligen pratat med min själsfrände över telefon i timtals. Jag hade säkert gosat lite med min katt också. Jag hade också försökt att träffa så många av mina vänner som möjligt och försökt få dom att minnas mig med ett leende Jag hade nog planerat min begravning också. Kostym hade jag garanterat klätt upp mig i.
Det där var nog vettigast hittils i alla fall, klart man försökt ordna begravningen så som man vill ha det!
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Hmm, tror jag hade rånat en bank. Sen hade jag nog skjutit alla jag inte tycker om. Låter kanske som en sjukhuvud nu men ta det med ironi. Sen hade jag umgåtts med min familj
Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se