detta kommer nog bli ruggit najs, själv ska jag sälja projektbilen pga lägenhetsköp men håller redan på att planera för den nya och kommer köpa den bilen och dra igång projektet så fort ekonomin tillåter
Tack så mkt för alla kommentarer och positiva feedbacks, kul att någon bryr sig! finns väl lite mer o lägga upp men sen är vi väl framme i tiden, dags o börja göra något då kanske;)
grymt feta fälgar du!! Fan det händer mycket hela tiden. Taskigt & dåligt gjort av firman som missat ställen.. Keep the work up
Missat =P De handlar om rent klåpargöra.. minsta möjliga ansträngning med mesta möjliga betalt. Tråkigt med sånna, men de bekräftar bara min princip, lita aldrig på någon.
Hoppas du gjorde en anmälan till ARN. Kan man inte svetsa själv, så kanske man har en vän som kan det eller så lär man sig. Men klåpare finns det överallt
Tro fan att jag glömde ta bilder.. och va för trött för o skriva igår=)
Det som hände va iaf att jag svetsade fast den sista plåten och helsvetsa en del. Blir till o blästra snart!
Har plockat ned hjulupphängningen för uppfräsning, här är vänster främre hjulnav som jag plockat isär och blästrat. Ska elförzinkas och förses med nya lager.
Här är gamla lagret, helt felfritt igentligen =/ men va tvungen att ta ur de inför förzinkningen. så lagret går väl att använda igen men packboxarna vart jui förstörda
Ska kanske till garaget ikväll igen, ska ta kort då.