2577
Sök

60 000 medlemmar idag!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
4 september 2007
jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta  på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution.
Chrizz! kan du fixa det? eller är det jag som inte har hitta i systemet?
Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Administratör
11 911 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
alain skrev:
jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta  på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution.
Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.

Du kan ju prenumerera på trådar, då får du mail när det skrivits något nytt där. Skillnaden är att du inte läggs till i prenumerationen automatiskt här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
4 september 2007
Kan inte säga annat än härligt big_smile får hoppas att träffa flera "garaget-bekanta" på nån bilträff i Sverige nästa år då smile

Smålänning
7 883 Inlägg
4 september 2007
Kom att tänka på det att medlemsantalet har mer än dubblats sen jag blev medlem i maj förra året...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
4 september 2007
grattis får man säga till chrizz.. du ska ha mycke cred för denna sidan för den är helt underbar.. jag är själv beroende.. så fort jag sitter vid internet så sitter jag här

14 Inlägg
4 september 2007
Mycket bra jobbat! :-)

Grafisk formgivare - skapar bl.a. logotyper

3 Inlägg
7 september 2007
Härligt jobbat!

hardcore! - that's life.

Ford Racing
479 Inlägg
8 september 2007
Wohoo!!!!big_smile

Ja Just!

555 Inlägg
13 september 2007
chrizz skrev:
alain skrev:

Du kan ju prenumerera på trådar, då får du mail när det skrivits något nytt där. Skillnaden är att du inte läggs till i prenumerationen automatiskt här.

Jag tror det hade varit bättre med en sida där man kan ha bevakade trådar. så kan man gå in på den bevakade sidan och kolla snabbt om någon har skrivit något.

Whitetrash
589 Inlägg
13 september 2007
lanred skrev:
chrizz skrev:
alain skrev:

Jag tror det hade varit bättre med en sida där man kan ha bevakade trådar. så kan man gå in på den bevakade sidan och kolla snabbt om någon har skrivit något.

Instämmer, framför gärna förslaget, så slipper jag.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Hmm.
13 september 2007
chrizz: Congratz

1 256 Inlägg
13 september 2007
Du är en stor man nu Chrizz!

Vi blev intervjuade igår på Onsdagsträffen i Göteborg av en Tidning som heter CITY (Gratistidning) och nämde just att vi sköter den största delen av kontakten via Garaget.org.

Vem vet, förhoppningsvis läser framtida medlemmar reportaget big_smile
Senast redigerat av Jonni (13 september 2007)

1 Inlägg
14 september 2007
heello

is there enyone whos  speeding in  warsaw  poland this sunday 15.09. on 1/4mile coquest???

krant

195 Inlägg
15 september 2007
härligt att de finns så mycket motorintresserat folk smile grattis garaget.org!

15 Inlägg
29 september 2007
Härligt, grattis big_smile

845 Inlägg
29 september 2007
Göttans

1 Inlägg
1 oktober 2007
Vem blev nummer 60k ??big_smile

1 174 Inlägg
1 oktober 2007
Gratz!