jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution. Chrizz! kan du fixa det? eller är det jag som inte har hitta i systemet? Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
jag är också med BMW (autopwer.se) men är mycket mer ofta på garaget. mycket trevligare sidor och mycket bättre organiserade. en sak som är lite bättre på autopower är att när man deltar i en diskution, där efter får man ett medelande på internet. mycket pratisk för att återkomma till rätt diskution. Chrizz! kan du fixa det? eller är det jag som inte har hitta i systemet? Grattis till 60.230 medlemar som finns just nu, och mycket nöjd att vara en av dom.
Du kan ju prenumerera på trådar, då får du mail när det skrivits något nytt där. Skillnaden är att du inte läggs till i prenumerationen automatiskt här.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kom att tänka på det att medlemsantalet har mer än dubblats sen jag blev medlem i maj förra året...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
grattis får man säga till chrizz.. du ska ha mycke cred för denna sidan för den är helt underbar.. jag är själv beroende.. så fort jag sitter vid internet så sitter jag här
Du kan ju prenumerera på trådar, då får du mail när det skrivits något nytt där. Skillnaden är att du inte läggs till i prenumerationen automatiskt här.
Jag tror det hade varit bättre med en sida där man kan ha bevakade trådar. så kan man gå in på den bevakade sidan och kolla snabbt om någon har skrivit något.
Jag tror det hade varit bättre med en sida där man kan ha bevakade trådar. så kan man gå in på den bevakade sidan och kolla snabbt om någon har skrivit något.
Instämmer, framför gärna förslaget, så slipper jag.
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.
Vi blev intervjuade igår på Onsdagsträffen i Göteborg av en Tidning som heter CITY (Gratistidning) och nämde just att vi sköter den största delen av kontakten via Garaget.org.
Vem vet, förhoppningsvis läser framtida medlemmar reportaget