3702
Sök

Bur till min bil!

28 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
Ska ja ha bur i bilen? nån som har tips, ideér mm? ja kan fan inte svetsa de är felet, om de är nån som är duktig att svetsa o hjälpa till, de vore as bra! hör av er, ge mej tips, ideér mm om min bil! synpunkter förbättringar,. osv!

149 Inlägg
4 september 2007
Guss burar är bra och är inte dyra. Vilken sorts bur har du tänkt dig, en massa rör eller? Rörigt ska det vara big_smile

Opelåkare. Banåkning och GT bilar är livet!

495 Inlägg
4 september 2007
bygg bur:) det finns säkert något företag där i närheten som kan bygga en bur åt dig och montera! det kommer säkert kosta lite men det kan vara bra!

mig <3 vtec = sant

28 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
Ja vill inte ha en massa rör! innertaket ska kunna vara kvar, men de är okej om de behövs kapas eller skäras i! sen vill jag inte behöva demontera halva inredningen för att kunna montera i buren! enklaste är väl om buren bultas ihop så man kan bygga ihop den som en byggsats själv inne i bilen. Sen är de ju bara be nån som är duktig kunna svetsa ihop den inne  i bilen där de ska fästas ihop! troligtvis, går de ju att lacka delarna på pulverlack då också..eftersom de blir många små rör bitar! ja vet inte men detta vara bara va ja tror.. mer Tips Och Ideér tack! /Krille

Sök