3585
Sök

Äntligen fredag!!

508 Inlägg
5 oktober 2007
Granathe skrev:
RacingBunny skrev:
Jihoo då va d fredag igen då big_smile
Vad ska alla gorgare där ute hitta på?
Jag jobbar till 19, men sen blir d bio med tjej polaren smile
Någon bra bio film att rekommendera?

har du inte sätt i now pronuce chuck and larry (med adam sandler) så är det ett måste! sen om om man gillar sånna filmer så har resident evil premier ikväll också smile

själv ska man ta bilen och rulla in till gävle och få den tonad! big_smile

Ja just d, den har ju premiär big_smile Har dom andra Evil filmerna, men tyvärr så tror jag inte
att min tjej kompis har den smaken hmm
Hon ville se nån komedi neutral

136 Inlägg
5 oktober 2007
haha vilken otur då! men om ni inte har sätt i now pronuce chuck and larry kommer den sitta lika fint som en käftsmäll wink riktigt härlig komedi smile

VW Passat 1.8T. 97-

508 Inlägg
5 oktober 2007
Granathe skrev:
haha vilken otur då! men om ni inte har sätt i now pronuce chuck and larry kommer den sitta lika fint som en käftsmäll wink riktigt härlig komedi smile

hmm ja jag får väl kika in va d är för film. Hon prata om nån film som hette Supernördarna. Är den någe bra tro?

136 Inlägg
5 oktober 2007
den har jag faktiskt inte sätt tror jag.. supersugen såg jag och den var helt okej smile

VW Passat 1.8T. 97-

bojboj
5 oktober 2007
Trådstartare
Supersugen funkar fint.

Ska öppna min öl om ca 5 röda tongue

Skål söndag är man i kroatien i 9 dagar. Hej på er

Fisketokig
2 997 Inlägg
5 oktober 2007
med en nattvecka bakom sig (mån-tors) så var man ledig i dag, inte gjort så mycket.

Min älskade sambo åkte nu och kommer hem imorgonkväll.

Nyaste beck-filmerna ligger på datorn och sen ligger det 2 starka norrland och 2 mariestad 7.2or i kylen samt att jag har 3 nya spel till 360n att testa så jag överlever nog smile

Trevlig helg smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

195 Inlägg
5 oktober 2007
fira en kompis sen wink krogen på G

1 174 Inlägg
5 oktober 2007
HATAR FUCKING HELGER! ingen pallar dra ut osv osv blir så jävla depprimerad av att bara sitta här nu!

negativ..
167 Inlägg
5 oktober 2007
jahopp.. äta lite sen slappa sen ner i sängen.. upp och jobba i morron.. alltid gött att jobba på lördagar.. så tyst och lugnt i verkstan då.. plus bra lön.. kostar att åka cosworth..

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se

terazzi
5 oktober 2007
Trådstartare
såg nya resident evil:extincion nyss, kan starkt rekommendera den om ni gillar dem filmerna smile bra skådespeleri tycker jag!!
sket i en bilträff idag ^^ haha..

99 Inlägg
5 oktober 2007
Öppnade första ölen för kvällen just, Wrong turn 2 och Lost: serie 2 ligger väntandes vid dvd:n

Gas Glad!
251 Inlägg
5 oktober 2007
sad Sj ska man upp och jobba halv 5 sad

Full Gas Spar Tid.. (",)

Moderator+
1 081 Inlägg
5 oktober 2007
Äntligen fredag och precis hemkommen från jobbet, och bara lör-fre kvar att jobba nu sedan är det helg tongue

12 dagar jobb irad suger.

Vem jag?

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
5 oktober 2007
Tja äntligen hemma, efter en dag på McD å sen en kvällssväng med homeparty... men visst jag e då super nöjd! Det var ett toppen team på McD idag å ett hel härligt sexleksakstokigt gäng ikväll! tongue
Så nu inväntar jag bara sambon sen blir det movie å ngt gott att dricka, vet ej vad, det där e hans uppgift att fixa idag! tongue
Sen e det jobb hela helgen ....ledig nästa! tongue

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 oktober 2007
ja då var fredagen över då.... gled runt och lekte lite i stan med sierran tills nu.... så nu är sierran rejält ursotad hehe big_smile  för övrigt så vart jag rätt impad över bilen då jag åkte jämt med en polares sierra 2,8L v6 i ett rödljus race yikes big_smile smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 oktober 2007
Granathe skrev:
den har jag faktiskt inte sätt tror jag.. supersugen såg jag och den var helt okej smile

Gahh! Den är så otroligt jättedålig!
Har man sett trailern så har man sett allt som va kul i filmen.

Hade jättestora förhoppningar på den filmen, men jag blev så besviken sad

För övrigt så vart det myskväll igår och idag blir det bilträff smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 november 2007
jahapp då var det fredag igen då... blir öla ikväll iaf.. härligt tongue smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 297 Inlägg
16 november 2007
har nyss haft en tjejkompis/arbetskompis över som klippt och färgat mitt hår inför personalfesten.. blir bra som fan smile ölen är inhandlad och tjejen är sur för att jag inte kunde hämta henne från jobbet(hon slutar om 35 min men fick gå tidigare för att det var så lugnt). lägenheten är damsugen och jag är tamefan redo! gött! (surt bara att mitt kjolpaket inte kom fram idag, någon mer som har aggresioner mot ånge?smile)

539 Inlägg
16 november 2007
nu ska vi ge fan i att jobba mer denna veckan big_smile det blir en lång bowlingkväll med kompisar smile ta det lugnt nu grabbar smile

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
16 november 2007
Här blir det nog ett par falcon bayerskt, lite chips och en hög med filmer på 30-tummaren jag har te datorn (obs inte en tv utan en riktig datorskärm på 30" = betydligt högre upplösning än en sketen TV big_smile)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök