*Namnet ska vara Garaget/användarnamnet. Exempel: Garaget/Aerodynamik * 3 Domare [Kommer inte att köra] *Vi klurar ut vem som börjar *Alla Åskådar *Dah man Börjar köra / Drifta 1 varv *Dommarna Lägger poäng från 1-10 *Dah man kommer ihåg sina sammanlagda poäng *Nästa man kör ut - Dah man åskådar [Sen fortsätter det så tills alla har kört *I slutet Kommer dom 4 som har fått bäst poäng Twin-Battla om segern *Inget trams/Spamm/ Crash eller liknande då blir man bannad!!! *Tävling börjar 20.00 på söndag *XRT är den enda bilen vi använder.
Server namn: Gorg Drift D1 Lösenord: bil Träning: 18.00 - 19.00 (behöver du inte vara med på) Tävling: 19.00 - Tills klart
Förslag, åsikter m.m. är välkomna så detta går att genomföra på bästa sätt.
Ni som vet vem jag är vet också att jag är en bra host. Hostar för tillfället bara 1 server men kommer bli fler inom kort.
servernamn för tävlingens server kommer vara "Gorg Drift D1"(ligger uppe nu) och lösenordet kommer vara bil ända fram tills kl 20:00 då jag kommer byta pass så efter de är de kört att vara med i tävlingen.
kan hosta 2 servrar också och då blir det "Gorg Drift2 D1" samma sak kommer vara där. Max 10 personer per server. Helst inga indrop i tävlingen heller typ 5 minuter innan.
Senast redigerat av Skyline_dennis (8 september 2007)
"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
Ja ska försöka va med så anmäl mig. Hoppas på att inte komma sist men man är ju nybörjare så man kanske räddar någon annan från den förnedrande sista platsen..