4668
Sök

Vad är du just nu ?

Charkuterist
88 Inlägg
9 september 2007
terazzi skrev:
Jessan skrev:
terazzi skrev:
precis det jag menar big_smile ni har förståelse smile

Hahaha.. Ja, jag tänkte faktiskt på hur det skulle vara om det va tvärtom. Om tjejen har bilintresset men inte killen. Borde bli lite jobbigt.

då kan man fråga vad som är fel på killen tongue hahaha
bilar eller sport ^^

Hahaha.. Ja jo i och för sig. Men det e faktiskt en del då o då (både tjejer o killar, mest tjejer) som bara skakar på huvudet o lätt "dumförklarar" mig o mitt intresse för bilar. Tycker jag e galen som lägger pengar på en bil roll
Men men.. Smaken e som baken! :cool

terazzi
9 september 2007
Jessan skrev:
terazzi skrev:
Jessan skrev:

Hahaha.. Ja, jag tänkte faktiskt på hur det skulle vara om det va tvärtom. Om tjejen har bilintresset men inte killen. Borde bli lite jobbigt.

bilar eller sport ^^

Hahaha.. Ja jo i och för sig. Men det e faktiskt en del då o då (både tjejer o killar, mest tjejer) som bara skakar på huvudet o lätt "dumförklarar" mig o mitt intresse för bilar. Tycker jag e galen som lägger pengar på en bil roll

eh dem e bara avundsjuka för du får killarna o inte dem tongue hehe
man ska va stolt över den man är smile ta ingen skit!!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 september 2007
har nyss kommit hem efter en natts bil körning stan så jag är glad för att få ta de lungt nu smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Charkuterist
88 Inlägg
9 september 2007
terazzi skrev:
Jessan skrev:
terazzi skrev:
bilar eller sport ^^

Kan inte låta bli att le smile Stämmer dock inte helt i mitt fall, med bilintresset fångar jag inga killar eftersom jag redan har en cool
E allt rätt stolt över bilarna som står ute på gårdsplan, o bättre blir det till nästa säsong.
Klart det e mkt pengar i intresset, men handlar ju om prioriteringar. Jag köper allt hellre en r-front till bilen än en ny höstgarderob big_smile Dålig jämförelse kanske men.. äh!

terazzi
9 september 2007
Jessan skrev:
terazzi skrev:
Jessan skrev:

Kan inte låta bli att le smile Stämmer dock inte helt i mitt fall, med bilintresset fångar jag inga killar eftersom jag redan har en cool
E allt rätt stolt över bilarna som står ute på gårdsplan, o bättre blir det till nästa säsong.
Klart det e mkt pengar i intresset, men handlar ju om prioriteringar. Jag köper allt hellre en r-front till bilen än en ny höstgarderob big_smile Dålig jämförelse kanske men.. äh!

hehe där ser man smile GRATTIS.. hur länge har ni vart tillsammans då?
haha den va funkis ju smile

245 Inlägg
9 september 2007
Jessan skrev:
Jag köper allt hellre en r-front till bilen än en ny höstgarderob big_smile Dålig jämförelse kanske men.. äh!

Härligt med sunda prioriteringar (stavning) big_smile

Charkuterist
88 Inlägg
9 september 2007
terazzi skrev:

Tack! Va glad jag blev big_smile Inte så värst länge, eller ja, har varit ett par i 9 mån nu fast kompisar sedan ca 4 år smile o självklart delar vi bilintresset cool

Charkuterist
88 Inlägg
9 september 2007
E-son skrev:
Jessan skrev:
Jag köper allt hellre en r-front till bilen än en ny höstgarderob big_smile Dålig jämförelse kanske men.. äh!

Hahahaha.. big_smile

terazzi
9 september 2007
Jessan skrev:
terazzi skrev:

Tack! Va glad jag blev big_smile Inte så värst länge, eller ja, har varit ett par i 9 mån nu fast kompisar sedan ca 4 år smile o självklart delar vi bilintresset cool

hehe va ju trevligt och höra, nej nu ska jag nog slagga om jag inte hittar en intressant 200a på blocket ^^
hehe det va ju ett tag wink GRATTIS,hoppas det håller ännu längre då!!

Charkuterist
88 Inlägg
9 september 2007
terazzi skrev:
Jessan skrev:
terazzi skrev:

hehe va ju trevligt och höra, nej nu ska jag nog slagga om jag inte hittar en intressant 200a på blocket ^^
hehe det va ju ett tag wink GRATTIS,hoppas det håller ännu längre då!!

Tack så mycket! big_smile
Ja jag funderar också på att dra mig till sängen.
Trevligt att pratas vid smile God natt o sov så gott!

terazzi
9 september 2007
E-son skrev:
Jessan skrev:

så det ska va big_smile

1 489 Inlägg
9 september 2007
Trött och lite fundersam över min ekonomi..

• Även den starka måste ta i när han skiter

SOS-Racing
514 Inlägg
9 september 2007
Trött som en nyvällt dvärg (dricker kaffe).

586 Inlägg
9 september 2007
Jadu, småtrött när man redan har varit på jobbet sedan 06.00 och ännu mer trött när man vet att man inte kommer härifrån förrens 18.00 tongue

Men sedan blir det 5 dagar ledighet smile

med lem
1 147 Inlägg
9 september 2007
trött o hungrig.

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

1 120 Inlägg
9 september 2007
trött på att vara singel.. plus hungrig tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

1 567 Inlägg
9 september 2007
Sitter hemma nyvaken med en stor kopp kaffe!!Väntar till kl blir 12 för då skall jag köra ut 2 dykare till ett vrak..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

439 Inlägg
9 september 2007
relativt sugen på sällskap i sängen...

old,low and slow....

Charkuterist
88 Inlägg
9 september 2007
Hungrig som tusan, dags för frukost smile

En aningens trött också, satt ju här på garaget o underhöll mig själv till 05 imorse :S

Sök