Morell ja! man kan inte säga annat än att han är en stor dum j*vla idiot, vet att det är hårda ord, men i det här fallet är de sant.
han är en sån som verkligen utnyttjar att han är polis, stoppar han en bil så letar han tills han hittar minsta fel, hittar han inga fel så hittar han själv på fel på bilen o sätter dit han som kör. O nej det är inte överdrivet för fem öre. han är precis tokig.
tror fan de va morell som stoppa mig på cykel en gång, ja minns inte namnet men tror de va han, cyklade hem från en polare en kväll, cyklade på trottoaren, skjussade en kompis och hade inget lyse, okej de kanske inte va så smart gjort..men iaf, möter en saab 9-5 som blinkar me helljuset till förbannelse o sedan kör upp på trottoaren o BLOCKERAR så ja inte ska kunna cykla iväg..herregud.
sen visa han sin bricka o började genast rablla upp alla fel jag gjort o ville ge mig böter..ger mig f*n på att det va Morell. Men som sagt, ibland då undrar man faktist om dom inte har något annat för sig än o stoppa cyklister på trottoaren, i den här stan slår ju folk skiten ur varandra varje helg, men jag blir tagen för ja cykla olagligt
men dom gör väll bara sitt jobb.