ronne skrev:
_Glenne_ skrev:
ronne skrev:
näe fan hade solen mitt i ansiktet
hehe okej
för övrigt så åkte jag runt på farsans sm 340 för 2 år sedan... jävla värsting, men ingenting man vill hoppa över vägar och sånt med märkte jag, fan så stum dom är
jao dom går rätt bra om man jämför med en ockelbo
hehe går att ha rätt kul nackdelen med min är väl att den är en kortbandare så man sätter sig jävligt lätt om det är stöp vilket jag mäkte i vintras då jag var ute o lekte höll fan på i 2-3 timmar o få dän den lyckades röra den en 10 meter på den tiden snacka om att man blir helt slut då. kanske byter upp mig i vinter men känns kanske onödigt om det blir så lite snö jag vet inte...
hehe jaa det där med att köra fast är väll en del av tjusningen med skoteråkning??
joo, sitter själv och funderar på att köpa mig en skoter, för gör man inte det när man har råd så kommer man ångra sig när snön kommer... blir väll nån polaris för runt 10-15tusen, typ en indy 500 sp eller indy 650 eller liknande om det blir ett skoter köp så att säga
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!