2478
Sök

Vilka Jobbar inte !?!

Körv
3 535 Inlägg
13 september 2007
Såvitt jag vet så hade du skrivit något bra dumt i en tråd och jag sa att det var ganska löjligt av dig.

Skulle bara påminna dig smile

Sen förövrigt så tar jag dig ändå inte på största allvar.

Förjävla fin bil du har förresten

Truckdriving Man

OEM <3
6 957 Inlägg
13 september 2007
Sicken menlös tråd?
Gick hemma i 2 veckor, klättra fan på väggarna efter en...
Nu jobbar ja så mkt ja får, de e kul smile

Ska du börja jobba inom snar framtid??´

BTW: ska upp å jobba om ca 6 timmar, sov sött...

OEM <3

Kelan.pixbox.se
239 Inlägg
13 september 2007
jobbar tyvärr inte... söker så mycket jobb det bara går,har gått hemma sen 1a juni pga olika saker som hänt.. Tack o lov har jag en sambo som jobbar och kan betala för oss... men även snälla föräldrar som ger mig pengar emellanåt..

//Silverpilen\\

House/Trance diggare
287 Inlägg
13 september 2007
StekarN! *Vevar armen till 'I'll fly with you'*

Nemen...är också arbetssökande, apsvårt i sverige. Blir nog utomlands snart fan.

Markolainen
13 september 2007
Vilket jäkla liv det vart på den här tråden hmm
Vad alla ska gnälla på alla för allt här på Garaget!neutral

För att göra ett meningsfullt inlägg ska jag också passa på att svara på trådskaparenns fråga wink:
Jag har inget jobb, men det är för att jag går 3:e året på gymnasiet.
Men vill dock komma ut i arbetslivet så jag också kan spara till en fin bil smile

Rent A Retard !
674 Inlägg
13 september 2007
sj så e man långtids sjukskriven pga arbetolycka sad så försäkringskassan och försäkringsbolaget/en betalar min uteblivna arbetsikomst. sen så jobbar min sambo så där kmr det pengar också smile

mkt strunt i denna tråd, MEN en sak som dom flesta är överens om är att allt går, man måste bara prioritera. det bara är så.

sen kan man ju jobba svart oxå, vilket man nu inte får, men det kan ju oxå vara ett alternativ..

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

427 Inlägg
13 september 2007
Samma här andra året på gymnasiet... 1000:- i månaden e inte mycket.... kan inte vänta tils ja kan få börja jobba!! tänk va saker ja kommer ha råd me till crxen smile

fegge_89 skrev:
Själv så jobbar jag inte heller.

Går andra året på gymnasiet.

Min inkomst är definitivt inte hög då jag endast får studie bidrag och underhåll, så det är ibland rätt knapert att ha råd med audins alla utgifter.

Nknn
13 september 2007
JapMax skrev:
BEATNIK skrev:
Eisenhut skrev:
Mest menlösa tråden?

Jag hade skämts för att inte arbeta, hoppas verkligen du tjänat ihop pengar själv så du inte snyltar på samhället när du har råd att ha en S2000...

Själv jobbar jag alldeles för mycket.

hmm...så bara för man inte har jobb , så ska man skämmas ? finns tusentals som inte har jobb idag....hmm

Sen så e jag 30 så jag har nog jobbat i mina dar.

"jag är 30 och har jobbat nog i mina dar" de va ungefär de värsta jag hört någonsin!

Japmax, om du läser vad beatnik skrev igen, så kanske du ser att det fick en helt annan innebörd efter att du varit där och "citerat"....

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
14 september 2007
jobbar bara imorgon också sen är det semester

/Street

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
14 september 2007
förtidspensionerad nu..förstörda muskler i kroppen så man kan fan ej jobba längre! suck*

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK skrev:
martincool skrev:
JapMax skrev:

Skryta att man är arbetslös och går på bidrag lr i bästa fall akassa?
Då är man lite fel ute..

Till Lucas.. om man resonerar att man arbetat färdigt när man är 30 så.. ja, jag vet inte vad jag ska säga.

ne det jag mena va att han kör sin honda och skulle skryta om att han hade den ooch va arbetslös

Hahahahaha nu får du ge dig, en S2000 kan väl fan vem som helst köpa, det e la fan inget att "skryta" med, hahaha 1 a gången på säkert 15 år jag änväder ordet "skryta".

Jag kan inte.. och jag jobbar... så frågan e hur du kan. Det nog vi mest nyfikna på.

Bmw osv..

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
BEATNIK skrev:
martincool skrev:

ne det jag mena va att han kör sin honda och skulle skryta om att han hade den ooch va arbetslös

Hahahahaha nu får du ge dig, en S2000 kan väl fan vem som helst köpa, det e la fan inget att "skryta" med, hahaha 1 a gången på säkert 15 år jag änväder ordet "skryta".

Jag kan inte.. och jag jobbar... så frågan e hur du kan. Det nog vi mest nyfikna på.

Ta ett lån.

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

12 086 Inlägg
14 september 2007
Jag förstår varför jag och många andra reagerar så starkt på tråden..

Det är en så jävla korkad fråga känns de som tongue Om man nu har arbetsförmåga och inte jobbar så är de lixom inte bra, inget jag skulle gå o skylta med. Och med din framställning så retar du upp närverna på folk än mer.

Jag tycker helt enkelt det är osmakligt ämne.

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
JapMax skrev:
Jag förstår varför jag och många andra reagerar så starkt på tråden..

Det är en så jävla korkad fråga känns de som tongue Om man nu har arbetsförmåga och inte jobbar så är de lixom inte bra, inget jag skulle gå o skylta med. Och med din framställning så retar du upp närverna på folk än mer.

Jag tycker helt enkelt det är osmakligt ämne.

Du vet la inget om min arbetsförmåga , lr varför ja inte jobbar just nu, och det e inget som hör hemma här heller, simpel fråga som vissa fattade, Vilka jobbar inte dvs vilka e arblösa.
Senast redigerat av BEATNIK (14 september 2007)

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
14 september 2007
jobbar inte heller big_smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Avstängd
658 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
xorox_88 skrev:

big_smile

Clean EG Squad President
Det Har Inte Ni !!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
14 september 2007
BEATNIK skrev:
xorox_88 skrev:

big_smile

fast är bara 18år än så länge gick nyss ut Host IV Host men skulle igentlingen börja 3e året nu men av nån konstig anlednig gått ur men funerar på att gå tillbaka så man har råd att köpa nintendo wii på siba

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 september 2007
Man får inga  lån om man inte är fast anstäld o man får verkligen inga lån om man inte har ett jobb som dig.. vilket förbryllar ännu mer i mitt huvud. sen även om jag tog ett lån skulle ja ändå inte ha råd att äga en s2000 smile

Så berätta är du gangster på heltid eller?

Bmw osv..

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
14 september 2007
Jobbar lite.Ordningsvakt på helgerna på krogen Vanliga fall som Stf Teamledare i bygghandel men nu är jag pappaledig! Sambon fick nytt jobb så jag fick sköta hushållet tills dottern får dagisplats! Två skapligt fräscha bilar! Två barn, en sambo som mer än gärna blåser pengar, jag som har världens billigaste hobby BILAR, hus som jag sätter personlig prägel på och bygger om, hör och häpna har tusentals kronor undansatta på banken!Hur mycket vill jag inte gå in på!Sparat och prioriterat vad som känns viktigast! Skippat krogen en gång varje helg= 500skr X 52 veckor X 10 år =260000 kronor Jaha då vart den Hondan betald!
Man kan ha gjort bra bilaffärer,sitter och spelar poker online vunnit på bingolotto,trav,stryktipset,ärvt!Pengar kan komma från alla håll! Bara att gilla läget! Kanske fel uttryckt av BEATNIK men missförstånd kan lätt ske!wink

-Mike-

240 Inlägg
14 september 2007
jepp jag har jobbat sedan jag var 16. jobbar om trukmekniker åt kalmar.riktigt bra jobb!men du beatnik kan inte du  förklara varför dh inte jobbar då? så det inte är så hetsigt på denna tråden? har du en rik sambo/man? eller bara född i rätt familj? eller rätt och rätt. men i en  familj med mycke pengar? eller vill du klanka ner på oss som är fotfolk och får arbeta för att överleva? eller är ren tut sagt bara nyfiken på folk?

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Sök