2765
Sök

Nån mer än jag som förlorat flick/pojkvän pga jobbet?

945 Inlägg
17 september 2007
Jag ligger ute Mån-tors, kommer oftast hem på torsdag runt 18 beroende på var jag har varit. Tog slut med min tjej nyligen med men det vore synd att skylla enbart på jobbet. Vi blev bästa vänner till slut. Och vi kände att vi var för unga(jag 23, hon 20) för att känna såhär i denna åldern. Vi upplevde det positivt att jag jobbade borta. Hon kunde koncentrera sig på skolan och man hann sakna varandra.
Hoppas du mår bättre snart. Det gör man tids nog, tro mig...

Avstängd
57 Inlägg
17 september 2007
Kör på jobbet, är hon den rätta så acepterar hon och förstår...

För dom som gillar Amerikanska muskebilar www.<nånsida>.se

German technology für alles
27 Inlägg
17 september 2007
Ja, jag jobbade som prostiuerad, och min flickvän gillade det inte alls, och gjorde slut. Detta när jag var med en kund sad

Treat people as you wanna be treated 'till they treat you diffrent, then treat 'em as they treat you.

174 Inlägg
17 september 2007
inte förlorat och inte pga jobbet
MEN min kille är tvärr allergisk mot hästar.... sj så tillbringar jag ca 3-5 timmar hos min häst, DAGLIGEN plus att jag extra jobbar i ett stall... de är ju dåra 9-10 timmar/dag......
det innebär att jag måste sanera mig ordentligt om han ska kunna andas i närheten av mig. detta inkluderar min bil....

men han har stått ut i över 3 år och accepterar att vi kanske inte träffas i veckorna och vi har nyligen förlovat oss... big_smile

2 123 Inlägg
17 september 2007
Säger bara, den som har mest prylar när man dör vinner : )
Ta det med glimten i ögat.

Väghyvel
252 Inlägg
17 september 2007
BEATNIK skrev:
Nej men pga av bilen för 7 årsen. Hon tyckte jag va i garaget för ofta och orkade inte tillsut.

Är du lespisk? eller är du kille??roll

145 Inlägg
17 september 2007
Jag jobbar på begravningsbyrå, och träffade där mitt livs kärlek.
Först kändes det lite dött mellan oss, men nu känns det faktiskt riktigt fint.

Hon har sagt att hon skulle lämna mig ifall, jag gräver en grop åt någon annan, men det ska jag inte göra.

Fartdåre
378 Inlägg
17 september 2007
wh0re skrev:
BEATNIK skrev:
Nej men pga av bilen för 7 årsen. Hon tyckte jag va i garaget för ofta och orkade inte tillsut.

USCH?

Det där är ungefär lika hög status som att bli dumpad av en brud för att man sitter vid datorn för mycket. haha! wink

Topicskaparen:
Förstår tjejen lite... smile hade jag varit med en flicka och bara fått somna bredvid henne en kväll i veckan hade jag tyckt det var lite tråkigt.

Min brud bor en bit bort, och får somna bredvid henne 1-2 gånger varje vecka. Ibland ingen och det funkar.

PS. Att träffas 2,5 dag + en kväll kan väl inte vara så kasst. Ni kan ju hålla kontakten även när du e borta typ sms och ringa.

TICen är till salu säljs billigt.

435 Inlägg
17 september 2007
Hade ett distansförhållande på ca 90mil i ett år och då träffades vi bara när man hade lov från skolan, funkade förvånans värt bra faktiskt, sen så vart man ju jävligt uppskattad när man väl träffades wink och det var faktiskt inte ens pga distansen som det tog slut heller. går om man vill säger jag..

No risk, No reward

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
17 september 2007
_Andrew_ skrev:
Jag jobbar på begravningsbyrå, och träffade där mitt livs kärlek.
Först kändes det lite dött mellan oss, men nu känns det faktiskt riktigt fint.

Hon har sagt att hon skulle lämna mig ifall, jag gräver en grop åt någon annan, men det ska jag inte göra.

Öhh det där kan man tolka på fel sätt!
Begravningsbyrå,livs kärlek,lite dött mellan oss!
Nä jag har inte somnat bredvid min sambo det senaste året! Hon var gravid och tålde inte att jag andades bredvid henne så jag sov i soffan och det har även blivit en vana tyvärr, försöker vänja mig av med det beteendet! Jag skulle nog satsat på jobbet då hon inte vill satsa på dig där du har ett bra jobb! Däremot vill hon att ni skall flytta upp dit där du däremot inte har några vänner! Svårt att sätta sig in i din situation men hoppas på det bästa för dig!

-Mike-

Toker
491 Inlägg
17 september 2007
Långvarigt nattjobb förstörde ett samboliv förut..  Det var riktigt surt när man gjort köpt mycket saker tillsammans..

Hoppas det löser sig ..!

Toker Jr 081102

House/Trance diggare
287 Inlägg
17 september 2007
Nu när jag ääääntligen har en tjej på G så ska jag flytta till Norge förhoppningsvis och jobba, är typ katastrof skriven över det hela eller vad?

Datsunfrälst
65 Inlägg
17 september 2007
Just de, flikar bara in här när ämnet kom upp; KÖP ALDRIG SAKER TILLSAMMANS!
Hur fint man än har det ändras tiderna, och att hålla på å bråka om vem som äger vad kan vara riktigt knäckande, särskilt om man blivit lämnad och inte mår så bra.. själv blev jag dumpad och för att va snäll lät ja henne ta vad hon ville i princip.. de kan bli så fel.hmm

1 Inlägg
18 september 2007
"you can loose a lot of money chasing women, but you will never loose women chasing money"

wink

Teddan
2 495 Inlägg
18 september 2007
Datsuntok skrev:
Just de, flikar bara in här när ämnet kom upp; KÖP ALDRIG SAKER TILLSAMMANS!
Hur fint man än har det ändras tiderna, och att hålla på å bråka om vem som äger vad kan vara riktigt knäckande, särskilt om man blivit lämnad och inte mår så bra.. själv blev jag dumpad och för att va snäll lät ja henne ta vad hon ville i princip.. de kan bli så fel.hmm

hur fan skall man kunna bilda familj å sånt om man tänker som du gör ???

blir ju hel fel.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

956 Inlägg
18 september 2007
volvo_dude skrev:
inte för jag ska säga nått dumt lr nått lr nått folk tycker e onödigt men

jag säger som så skulle aldrig ge upp bilen och jobbet för en brud
iof jag saknar alla tre men ändå hehe ni förstår kanske poängen

håller med dig

eldus veldus

202 Inlägg
18 september 2007
Det säger ni nu ja.
Sen träffar ni hon med stort H och då är det inte lika självklart längre.

Skåne
269 Inlägg
18 september 2007
hoppas de löser sig, tror också att hon hade stanat om hon verkligen hade älskat dig!!!

Man lever bara en gång......

470 Inlägg
18 september 2007
Tog slut mellan mig och mitt ex pågrund av hennes jobb...

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

German technology für alles
27 Inlägg
19 september 2007
merl skrev:
Det säger ni nu ja.
Sen träffar ni hon med stort H och då är det inte lika självklart längre.

Öhm, hittar man henne med stort H så ska hon självklart ha förståelse för vissa saker. Annars har man inte lyckats någe vidare med att hitta hon med stort H. Om jag får säga mitt då.

Treat people as you wanna be treated 'till they treat you diffrent, then treat 'em as they treat you.

Sök