-Liten Photoshop tävling-
Jag vet att det finns fler PS tävlingar här på garaget, men jag vill bara se till att det sker under lite bättre ordning, tydligare regler och längre tid att modda på.
Jag kommer i den mån jag har tid att agera som moderator för denna tråd. Jag startar tävlingar, jag avslutar tävlingar och ordnar röstningar.
Regler: * Bilden bör ha en upplösning på minst 1280x960.
* Du får byta bakgrund!
* Du får inte sno delar från andras moddar!!!
* Inget onödigt snack som inte hör till ämnet!
* Ladda upp bilden via tråden till ditt galleri! (nyhet i forumen)
(Frågor som rör PS bör ställas i en annan tråd!)
Röstning:* Skriv vem du röstar på och varför. Utveckla gärna svaret då det kan vara bra tips för andra och kul kritik för den som får rösten!
-TÄVLING Nr1-Tid: 18/9 -22/9 kl 21.00
Röstningen kommer ske i en ny tråd med rubriken " Liten Photoshop tävling VW Bora - RÖSTNING! "
Denna tråd kommer jag att skapa på morgonen den 23/9 runt 08.00. Sen pågår röstningen fram till och med kl 21.00. Kom ihåg reglerna för röstningen!!!Första bilden att modda är en vw Bora.
Håll dig till reglerna och kör hårt!
Anmäl dig till tävlingen i ett meddelande så vet vi hur många som är intresserade!
Bilen:
Slutliga deltagar listan blir följande:
1. Karkkainen
2. Stollen
3. Munkis
4. Trupert
5. ewrs
6. ToXtreme
7. VolvoDanne_
8. mo_tattoo
9. Fbkarre
10. Mackanol
11. Bollen1986
12. BMW635_Robban
13. Surferboy
14. CrazY_SweD
15. Aerodynamik
16. Loudness
17. Missen
18. Galad8
19. Shuz
20. Lindberg88
21. Malm3n
22. Mythoz
23. cebT
24. Ormfn
25. Tyrbofreak
26. Lorddemonux
27. Dretiwichiqie
28. J_Storm
29. Twin_cam
30. bmx
31. fredda_king
32. per_gsi
33. Urkas
34. Edil_
35. Seoff
36. Snoddas
Har någon fallit bort eller någon som inte ska vara med, säg till så fixar vi till den!
Så, nu har ni fram till och med 22/9 kl21.00 att göra eran modd. Ta tid på er, slarva inte ihop något som ni redan gjort. Testa nya saker och pröva er fram, ni har tid!
Posta nu era färdiga moddar i denna tråd, inget annat behövs skrivas här längre.
Sen återkommer jag med en sammafattning och en röstning i en ny tråd. Ni kommer se den!
Postas inte bilden i tid innan röstningen så ser vi det som att du inte ville vara med längre!
Lycka till!