Grymmt tjusigt! Lite högre kostnader i ditt projket Kolla gärna in mitt bygge Gillar Black Out kittet skarpt! Men sidoblinkerserna stack ut för mycket, dom skulle vart stlätare och mörkare! Enligt mig men smaken är som baken! (Y)!
Grymmt tjusigt! Lite högre kostnader i ditt projket Kolla gärna in mitt bygge Gillar Black Out kittet skarpt! Men sidoblinkerserna stack ut för mycket, dom skulle vart stlätare och mörkare! Enligt mig men smaken är som baken! (Y)!
Har stört mig på blinkersarna oxå! Tror på denna lösning, blinkersen placerad i gälarna och täcka hålen med dessa brickor!
Ser tokfint ut... Själv behåller vi nog bilen som den är. Vi har inte råd som VISSA ANDRA att börja mecka med muskelbilar...!
Du förresten, flickvännens kusiner bor i Skälby, så jag åker förbi ditt hus ungefär en-två gånger i veckan.. och varje gång funtar jag på att stanna och plinga på eller nåt.
Har du sprängt bort garaget förresten? :S Hade du inte ett till höger in på tomten? Förresten, klart som fan du har råd att pilla på bilen! Det är bara att sälja hemmabion!!
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho