Olika brott

Malmoe SSS -12
25 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Jag har fått upp en lista på olika brott (kategorier)... Har lite funderingar:

Butiksstöld: Är det när man stjäl från en butik eller hela butiken? (Pastavagn)

Misshandel: Visst är det när man stjäler? Man misslyckas väl med att handla? Eller är det rent av när man misslyckas med sin handling?

Olaga diskriminering: Var går gränsen för laglig diskriminering? Eller handlar detta om diskriminering som inte går att laga?

Rattfylleri: Du sitter i bilkö och fyller i rattens dekaler med en penna, är detta rattfylleri? Eller är det när man packar ihop skumgummi till en ratt?

Rån: Är det förbjudet att ta en fika på stan?

Spekulerade kring detta, kanske inte så seriöst... Men man kan få vilken handling som helst att bli vad som helst! Ett snedsteg i karriären blir misshandel som leder till rattfylleri...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Izual
25 oktober 2005 · 4 571 Inlägg

haha!

justen Veni Vidi Vici
25 oktober 2005 · 126 Inlägg

HAHAHA!!! apkul!

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se
Janken Driver
25 oktober 2005 · 2 111 Inlägg

hehe de första 3 va faktiskt bra tongue även om resten inte höll riktigt samma klass wink big_smile hehe..tongue

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
GT90 Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
25 oktober 2005 · 1 660 Inlägg

Humor.... som faen!! hehe

FugitivE BMW Power
25 oktober 2005 · 2 362 Inlägg

haha goa big_smile

BMW, bogsering med wire :/
JohnnyN Rutinerad medlem
25 oktober 2005 · 1 938 Inlägg

Dom här var fina wink särskilt de 3 första lol

nofearsy Bilbyggare
25 oktober 2005 · 225 Inlägg

lol  jekla bra smile

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
bjoetty Type R
25 oktober 2005 · 368 Inlägg

hahaha

Honda is the shit!
DDB
25 oktober 2005 · 11 Inlägg

hehehehe grymma big_smile

Malmoe SSS -12
25 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Detta är reslutatet av en tradig samhällslektion!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Optimus_prime
25 oktober 2005 · 216 Inlägg

Misshandel är inte det när man köper katt :S

Malmoe SSS -12
25 oktober 2005 · 3 217 Inlägg

Mer en hamster...

Att rita en teckning, är det en anledning till att skubba mönstringen? Man ritar ju mönster...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang