Hehehe många som har bra förslag här,skulle nog göra som flertalet av er,förse mig med rikligt med stålar (utgår från att det jag stoppar under min osynliga tröja inte syns,för jag går väll inte runt osynlig å naken) sen skulle ja nog smyggtitta lite,å sen blir det jävelskap för hela slanten fan va kul man skulle ha.
Gått till banken och fixad så alla lån blev betalda..Sen hadde jag nog firat att jag var skuldfri i något dusch eller omklädningsrum för tjejer i 18-25årsåldern..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Gått in på nån exklusiv bilfirma och lånat några av deras bilar en jaguar xj220 som dem har här ;)samt även testkört nya 911 turbo som dem med har. Sen hade jag med gått in på banken och "lånat" lite..
Gått till banken och fixad så alla lån blev betalda..Sen hadde jag nog firat att jag var skuldfri i något dusch eller omklädningsrum för tjejer i 18-25årsåldern..
Mjo, om jag ska vara ärlig skulle jag nog också gjort något i den stilen
snott tillräckligt me pengar för att bygga klart e30 nu på en gång så ja bara sitta på näte å ringa runt å beställa massa massa nya/värre å bra grejer:D...
jag hade gjort det brutalaste bankrånet genom tiderna, inte bara en gång! Sen hade jag gått och knuffat på folk mitt i centrala stockholm, så hade man säkert skrämmt upp en massa människor. Sen hade jag självklart legat med alla tjejer jag tycker är snygga.