2600
Sök

Vad skulle DU göra om du var osynlig för en dag?

202 Inlägg
27 september 2007
R-Design skrev:
Jag skulle protestera mot allt som inte är rätt, men hur ska folk märka mig? =/

Kanske lättare att va synlig i det fallet.

2 594 Inlägg
27 september 2007
hade försökt ta så mycket pengar från banken som möjligt sen hade man spökat hos folk skrämt skiten ur reinfeldt och göran persson lol

455 Inlägg
27 september 2007
Sno pengar om jag var osynlig de skulle jag gjort big_smile

380 Inlägg
27 september 2007
Hehehe många som har bra förslag här,skulle nog göra som flertalet av er,förse mig med rikligt med stålar (utgår från att det jag stoppar under min osynliga tröja inte syns,för jag går väll inte runt osynlig å naken) sen skulle ja nog smyggtitta lite,å sen blir det jävelskap för hela slanten smile fan va kul man skulle ha.

Avstängd
658 Inlägg
27 september 2007
För en dag ??  Givetvis in på alla bankerna å hämtat massa pengar....

sen till der allra BÄSTA  planerat in så man e osynlig på en dag då det är en stooor bilträff

så hade ja gått runt och ryckt bort alla fula vingar å grotesk plast som folk sätter på bilarna

big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

Pfffft
906 Inlägg
27 september 2007
Skrämmas lol

Umadbro?

Stålmannen
465 Inlägg
27 september 2007
Jag hade nog plockat upp en fisk och lekt med den på gatan big_smile Förstå vad folk ska klia sig i huvudet när dom ser en fisk hoppa runt ^^
Senast redigerat av Master_J (27 september 2007)

Pfffft
906 Inlägg
27 september 2007
Master_J skrev:
Jag hade nog plockat upp en fisk och lekt med den på gatan big_smile Förstå vad folk ska klia sig i huvudet när dom ser en fisk hoppa runt ^^

stackars fishie hmm

Umadbro?

Stålmannen
465 Inlägg
27 september 2007
postorder_probe skrev:
Master_J skrev:

stackars fishie hmm

Det var en elak fisk som retade alla andra fiskar ;P

Pfffft
906 Inlägg
27 september 2007
Master_J skrev:
postorder_probe skrev:
Master_J skrev:

stackars fishie hmm

Det var en elak fisk som retade alla andra fiskar ;P

hoppas jag annars ere "stackars fishie" big_smile

Umadbro?

1 661 Inlägg
27 september 2007
Jag hade nog bajsat i alla öppna cabbar. Speciellt s2000.   smile

Leg. Spådam
816 Inlägg
27 september 2007
Då är det bevisat, merparten av folket som hänger på Garaget är bankrånare, våldtäktsmän, blottare och allmänt kriminella...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
27 september 2007
Master_J skrev:

skulle nog göra samma sak lät skoj

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 567 Inlägg
27 september 2007
Gått till banken och fixad så alla lån blev betalda..Sen hadde jag nog firat att jag var skuldfri i något dusch eller omklädningsrum för tjejer i 18-25årsåldern..wink

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

terazzi
27 september 2007
Gått in på nån exklusiv bilfirma och lånat några av deras bilar wink en jaguar xj220 som dem har här ;)samt även testkört nya 911 turbo som dem med har.
Sen hade jag med gått in på banken och "lånat" lite..

7 120 Inlägg
27 september 2007
940R skrev:
Gått till banken och fixad så alla lån blev betalda..Sen hadde jag nog firat att jag var skuldfri i något dusch eller omklädningsrum för tjejer i 18-25årsåldern..wink

Mjo, om jag ska vara ärlig skulle jag nog också gjort något i den stilen big_smile

.......
2 655 Inlägg
27 september 2007
snott tillräckligt me pengar för att bygga klart e30 nu på en gång så ja bara sitta på näte å ringa runt å beställa massa massa nya/värre å bra grejer:D...

3 722 Inlägg
27 september 2007
jag hade gjort det brutalaste bankrånet genom tiderna, inte bara en gång! Sen hade jag gått och knuffat på folk mitt i centrala stockholm, så hade man säkert skrämmt upp en massa människor. Sen hade jag självklart legat med alla tjejer jag tycker är snygga.

459 Inlägg
27 september 2007
Jag hade även skrivit om kommunbesluten lite, så vi får nå rediga cross/folkrace/bil banor här ute i skärgården!

51 Inlägg
27 september 2007
Hardjim skrev:
Jag hade nog bajsat i alla öppna cabbar. Speciellt s2000.   smile

lol

Sök