men iaf Opel Manta? ... va tycker ni om den? fördelar, nackledar?
Nackdelarna är väll att det bara är 110 hk i dom. Beroende på vad man nu ska göra. Sen har dom flesta blivit attackerade av rost men det finns en del kvar som inte är helt upp rostad. Annars kan jag nog inte komma på nå flera. Ingen AC Men nervevat funkar fint ! Sen är det blyersättningsmedel som gäller. Annars så vill inte ventilsäterna vara med nå mera!
Fördelar är väll att dom är inte helt omöjlig att sälja. Lamell diffad bakaxel ett stort plus när du ska ut och leka lite Den väger ju inte heller så mkt över bakaxeln så det är aldrig nåra problem att få på ett fint fet häng
Har haft funderingar på att sälja min i snart ett år men har inte kunnat lägga ut en annons så jag är helt nöjd med den trots mottgångarna som jag råkat ut för. Helt klart en favorit bil !
Hur är det med Opel Manta då? men den drar väl mkt soppa? iallafall, nissan 200sx känns hetast, men kan man bygga om dom där popup lyktorna till "vanliga" och få det lagligt? kan man beställa nån stans? vars?
Jupp det går att S14 konvertera den men då måste du byta framskärmar huv och lyktor, kanske kofångaren och det kostar rätt mkt
Hur är det med Opel Manta då? men den drar väl mkt soppa? iallafall, nissan 200sx känns hetast, men kan man bygga om dom där popup lyktorna till "vanliga" och få det lagligt? kan man beställa nån stans? vars?
Jupp det går att S14 konvertera den men då måste du byta framskärmar huv och lyktor, kanske kofångaren och det kostar rätt mkt
Man kan ju annars köpa sleepy-eye kit. Men kan inte tänka mig att det är lagligt någonstans