4146
Sök

Rallyspel

2 079 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
Det är så att jag har ett brinnande intresse för rallyspel, då särskilt till ps2 och ps3 men även till PC och nu undrar jag fårstår, har ni några tips? kanske tillochmed har några till salu, Hoppas på många bra tips!

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Bimmer Freak
162 Inlägg
29 september 2007
Colin Mcrae: Dirt till Pc är ett hett tips iallafall, o har du PS3:an så har du ju säkert redan Motorstorm, verkar coolt iallafall.

Member of Unknown Örebro

3 113 Inlägg
29 september 2007
tror "Colin McRae: Dirt" är något för dig wink har dock inte spelat det men har "Colin McRae 3" och det är mycket roligt o bra rallyspel smile

Semper Fi

2 079 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
motorstorm är helt ok men inte riktigt ett rallyspel, mer nån slags folkrace med lastbilar, bilar, buggys å motorcyklar i en salig röra, Dirt har jag också införskaffat men det är jag lite missnöjd med, de skulle  fokuserat mer på rallydelen istället för på alla trophy trucks å sånt, colin mcrae 3 har jag ej testat men har fyran kanske är någotsånär lika?

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

2 079 Inlägg
29 september 2007
Trådstartare
ett spel som jag dock verkligen ser fram emot att köpa när jag hittar det är Richard Nurns rally 2 då jag var och är fortfarande riktigt nöjd med ettan, WRC rally evolved är också tips på ett riktigt bra spel

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 september 2007
Jag sitter och lirar Gran Turismo 4 till PS2 nu.

Känns lite enkelt kanske. Men i början va det grymt svårt tongue

Vill dock ha nåt rallyspel till PS2'an också. Inte hittat nåt som va värt att köpa.
Några tips?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

2 079 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
jag har 2 personliga favoriter, det är richard burns rally och WRC rally evolved, har också jag grand tursmo 4, nån som vill köpa det, gillar det inte riktigt

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
30 september 2007
Finns bara ett riktigt bra rallyspel och det är rallysport challenge 1 och 2.
Båda är grymt bra och släpptes till xbox men även pc om jag inte minns fel.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
2 oktober 2007
BMTech skrev:

Men båda är till Xbox och till PC.

Finns det inga bra till ps2?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Markolainen
2 oktober 2007
Finns Ju Sega Rally Revo till PC, har ej testat det men det verkar ju rätt så bra.

2 079 Inlägg
2 oktober 2007
Trådstartare
John87 skrev:
BMTech skrev:

Men båda är till Xbox och till PC.

Finns det inga bra till ps2?

Richard burns rally och WRC RALLY EVOLVED!!!

205 Inlägg
2 oktober 2007
Richard Burns Rally är det absolut roligaste rallyspelet jag spelat hittills!

Sleeper
3 084 Inlägg
2 oktober 2007
colin mcrae är ju bäst allt annat är ju för lätt... säger vi tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

2 079 Inlägg
2 oktober 2007
Trådstartare
jag håller med _stuntman_, nån som vill köpa GT4 till ps2 eller Colin Mcrae Dirt till PC?
Senast redigerat av Mackanol (2 oktober 2007)

2 182 Inlägg
2 oktober 2007
Rally Trophy till PC, lite gamalt men skitkul smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Maizer
2 oktober 2007
Colin Mcrae känns helt plötsligt så dött

Martan
2 oktober 2007
Colin Mcrae DIRT till Ps3an är det bästa:)

2 230 Inlägg
3 oktober 2007
ja vet inte.. men testade Dirt till pc, dock med tangetbord å kände inte direkt nån känsla alls i det. ska testa med ratt seanre..
men som du säger så är ju RBR det bästa genomtiderna kanske inte så spec snygg grafik men fan vilken känsla det är:D
sen rally trophy är ju riktigt kul det med.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Min bil var för ful för garaget
74 Inlägg
3 oktober 2007
Toca race driver 2 lätt!

2 230 Inlägg
3 oktober 2007
Bullibert skrev:
Toca race driver 2 lätt!

och när det blev det ett rally spel?

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Sök