4417
Sök

5 mål mat om dagen.

174 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
ja det är ju vad man ska äta egentligen... vara 2-3 ska vara riktiga maträtter va? (rätta mig om  jag har fel)
nu undrar jag hur många mål du äter?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
30 september 2007
Jag äter 2 mål mat om dagen, varav ett är på jobbet.

Hur många äter du? smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

226 Inlägg
30 september 2007
frukost, lunch, något lätt runt 3-4 sen middag runt 6.. och sen nåt till kvällen

174 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
John87 skrev:
Jag äter 2 mål mat om dagen, varav ett är på jobbet.

Hur många äter du? smile

alltså...... nästa fråga tack!
tyvärr är jag nog den mest slarvigaste människan på att äta, när jag jobbar på mitt ord. jobb äter jag lunch, kanske nån macka på kvällen....

när jag jobbar med galopphästarna brukar jag äta en billys pizza eller en dubbelmacka med leverpastej o gurka.....
sen är de inte mer..... om jag inte är ledig, då brukar jag iaf få i mig 2 mål om dagen.

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
30 september 2007
Käkar frukost kl 9 på jobbet (några mackor) sen offtast lunch på jobbet och sen blir det väl några mackor och kanske flingor på kvällen sen om inte morsan ringer och säger att det finns mat hos henne wink .

- Time Attack -

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
30 september 2007
Äter nån frukt på väg till jobbet sen blir det lunch, middag och kvällsmat.

271 Inlägg
30 september 2007
Frukost, Frukost, middag, mellanmål, laddning inför träning, gainer efter träning, och kvällsmat. Så 7gg om dagen!

Långtradarchaffis
224 Inlägg
30 september 2007
Frukost innan skolan, lunch på skolan, Mellanmål innan träning, samt kvällsmat efter träning

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

4 554 Inlägg
30 september 2007
äter först frulle hemma åker till jobbet tar några mackor vid 9 sen är de ju lunch vid 1 och sen hem å äta middag vid 6tiden och ev. nån macka innan man lägger sig sen stadig matlåda vid 1 och en någorlunda middag vid 6 kör jag

206 Inlägg
30 september 2007
Hummmm ja ni jag äter 4 gånger om per dag och får i mig 2-3 protein drinkar också... tongue
Man ska äta var 3-4 timme men små portioner cool

174 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Ja, här verkar ju alla äta ordentligt.........
så de är bara jag som "glömmer" att äta???

Körv
3 535 Inlägg
30 september 2007
Dricker lite mjölk på möran innan jobbet, sen klockan 9 äter jag i regel 2 mackor. Sen lunch med en matlåda ev. äta ute. (Helst inte pizza). Sen vid 14.00 är det kaffe, och då blir det oftast nån frukt eller kaka. Kommer hem vid 3-4 och äter nåt enkelt mellanmål. Sen gör jag middag vid 6. Blir jag hungrig på kvällen så äter jag nån macka eller nåt annat smile

Truckdriving Man

51 Inlägg
30 september 2007
Jag glömmer ofta att äta. Frukost finns inte och lunch brukar det bli nästan varje dag. Sen käkar jag någe när jag kommer hem oftast, men rutiner? Vad är det? tongue

Miklen
30 september 2007
brukar äta middag.. stopp där..eventuellt nån kvällsmacka me familjen men mer blire inte.. nån enstaka lunch om ja känner för d..

226 Inlägg
30 september 2007
fast idag så åt jag inget =/

166 Inlägg
30 september 2007
Haha äter typ varannan timme är ständigt hungrig. Först blir det frukost vid typ 07.30  sen mellanmål vid 10 lunch vid 12 mellanmål vid 2 middag vid 5 kvällsmat vid typ 8 och nån frukt emellan också.

1 174 Inlägg
30 september 2007
jadu rår lite på men mellan: 1-3 mål per dag

*Frulle
*lunch
*middag (händer att man skippar den om man åt mycke till lunch på jobbet)

174 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Crille666 skrev:
Haha äter typ varannan timme är ständigt hungrig. Först blir det frukost vid typ 07.30  sen mellanmål vid 10 lunch vid 12 mellanmål vid 2 middag vid 5 kvällsmat vid typ 8 och nån frukt emellan också.

alltså i regel ska du ju äta nåt var 2-3 timme om man pratar med såna människor, du vet som jobbar med sånt....

Evolution Garage
1 299 Inlägg
30 september 2007
E en massa tjöt om kostcirkel å "må bra" å alla Peter Siepen anhängare som ständigt predikar om hur mkt frukt å kalorier hit å dit man ska ha varje dag.

Att de ska va så jävla skitnödigt me vad man käkar!

Glöm inte att för bara några tusen år sedan "inte alls mkt historiskt sett" så tog vi knölpåken å hade ihjäl en björnjävel eller nån hare som vi elda lite på eller käka rå!
Skulle vilja slänga in Peter Siepen i den tidsepoken me sitt jävla må bra program!

Sky´s the limit...

Sir Real
390 Inlägg
30 september 2007
käkar väl 5-7 gånger per dag beroende på om man ska träna eller inte får ofta höra att jag käkar ofta men ska man bygga så finns det inte mkt val smile

Sök