Jag äter 2 mål mat om dagen, varav ett är på jobbet.
Hur många äter du?
alltså...... nästa fråga tack! tyvärr är jag nog den mest slarvigaste människan på att äta, när jag jobbar på mitt ord. jobb äter jag lunch, kanske nån macka på kvällen....
när jag jobbar med galopphästarna brukar jag äta en billys pizza eller en dubbelmacka med leverpastej o gurka..... sen är de inte mer..... om jag inte är ledig, då brukar jag iaf få i mig 2 mål om dagen.
Käkar frukost kl 9 på jobbet (några mackor) sen offtast lunch på jobbet och sen blir det väl några mackor och kanske flingor på kvällen sen om inte morsan ringer och säger att det finns mat hos henne .
äter först frulle hemma åker till jobbet tar några mackor vid 9 sen är de ju lunch vid 1 och sen hem å äta middag vid 6tiden och ev. nån macka innan man lägger sig sen stadig matlåda vid 1 och en någorlunda middag vid 6 kör jag
Dricker lite mjölk på möran innan jobbet, sen klockan 9 äter jag i regel 2 mackor. Sen lunch med en matlåda ev. äta ute. (Helst inte pizza). Sen vid 14.00 är det kaffe, och då blir det oftast nån frukt eller kaka. Kommer hem vid 3-4 och äter nåt enkelt mellanmål. Sen gör jag middag vid 6. Blir jag hungrig på kvällen så äter jag nån macka eller nåt annat
Jag glömmer ofta att äta. Frukost finns inte och lunch brukar det bli nästan varje dag. Sen käkar jag någe när jag kommer hem oftast, men rutiner? Vad är det?
Haha äter typ varannan timme är ständigt hungrig. Först blir det frukost vid typ 07.30 sen mellanmål vid 10 lunch vid 12 mellanmål vid 2 middag vid 5 kvällsmat vid typ 8 och nån frukt emellan också.
Haha äter typ varannan timme är ständigt hungrig. Först blir det frukost vid typ 07.30 sen mellanmål vid 10 lunch vid 12 mellanmål vid 2 middag vid 5 kvällsmat vid typ 8 och nån frukt emellan också.
alltså i regel ska du ju äta nåt var 2-3 timme om man pratar med såna människor, du vet som jobbar med sånt....
E en massa tjöt om kostcirkel å "må bra" å alla Peter Siepen anhängare som ständigt predikar om hur mkt frukt å kalorier hit å dit man ska ha varje dag.
Att de ska va så jävla skitnödigt me vad man käkar!
Glöm inte att för bara några tusen år sedan "inte alls mkt historiskt sett" så tog vi knölpåken å hade ihjäl en björnjävel eller nån hare som vi elda lite på eller käka rå! Skulle vilja slänga in Peter Siepen i den tidsepoken me sitt jävla må bra program!