Hallo!
Då va det dags för min första projekttråd, har följt flera andra och blivit sugen på att göra en egen.
Hoppas på lika mycket bra kommentarer som föregående fått.
Så vad ska göras i vinter?
Ljudet ska byggas om: Ska glasfibra bagaget och sätta i en till 12" bas, 4 st 4 tummare och MINST en 7" skärm ska i, 3 eller 4 slutsteg(Kicker) och ett bra batteri.
Alla 4 dörrar ska glasfibras varav framdörrarna ska få två 5,25" kit-system och bakdörrarna ska få 1 5,25" kit-system och ev. en 7" skärm var.
Ska spackla, slipa och lacka om hatthyllan och den ska även få nya 6x9:or.
Ska göra om all el som jag dragit och stoppa i mångledare istället för att ha 7 st 1,5´ RK fram i olika färger.
Ska snygga upp lite allmänt i motorutrymmet, plocka bort lite och sätta in lite, trimma den skulle behövas med
Lacka om motorhuven på insidan och plåten ovanför kylaren.
Har idéer på att riva ut instrumentpanelen, spackla igen alla gropar och sen lacka den i nån färg, även innertaket skulle vara nåt att ge sig på.
Ska fräscha upp bilen allmänt: Lacka längst ner på dörrarna, måla länkarmar m.m.
Sportstolar fram och sedan sy om klädseln i baksätet
Sänkningssats.
Sen har jag även lite idéer på Lambodörrar, får se om/hur jag löser det, ska ev. få köpa en
sats som passar 240.
Hoppas på att hinna med det flesta av mina idéer innan bilsäsongen drar igång igen, annars får jag skjuta fram på det tills tillfälle ges.
Hoppas jag kan bjuda på intressant läsande och att ni ger mig lite omdömmen, idéer och tips om det kör ihop sig för mig.!
Ska uppdatera med bilder så ofta som möjligt!
MVH DJ AGGWA / Magnus