Får väl bjuda på en liten update då
Har inte hänt speciellt mycke då jag mest har kännt för att ha helg
Har plastat lite mer på "tyglapparna" och försökt forma den någorlunda, får fortsätta med de imorgon eller nån dag, funkade rätt bra med varmluftpistol med ett lager glasfibermatta på så det borde inte bli sämre med 2 lager heller
Plastade fast hållaren för dvdspelaren i mittkonsolen med så nu lossnar inte den, men måste ha en "touchpad" för att fortsätta med den.
Annars så har jag mest slipat rost, slipade av det jag såg på baken idag och även lite på höger bak.
Sen plockade jag av tanklocket och slipade det plåtrent på utsidan, ska ta med det på jobbet imorgon och blästra insidan och sen svetsa på ett ställe där det va ett litet hål.
Funderar på att plocka bort mitt-listerna på bilen runtom men vet inte riktigt hur ja ska lösa det, egentligen så skulle ja svetsa igen hålen som blir men frågan är om jag fixar det?
Efter det så måste det ju lackas med och ska jag då lacka "listkanten" runtom vit så kommet det bli en rejäl färgskillnad så isf skulle det få bli en annan färg för att bryta av lite.
Fick en liten annan idé med ang. hålen till listerna, sätta lysdioder i hållare i varje hål runt om. Det kan ju bli lite "flashigt" i mörkret men på dagen vet ja inte. Får se om de e nåt å satsa på? Skulle vilja ha bort listerna iaf så tips är välkomna
Mer vet ja inte att jag gjort så får slänga upp lite bilder istället
Ganska hård för att varja första varvet med polyester Bra skit Syns det att detta är ett tanklock ? Har slipat det rätt så plåtrent iaf Lagt ner nån timmes slipning på baken nu, jäkla tråkigt arbete som jag undvikt ett bra tag men nu kan det inte flyttas fram längre, nu måste det göras Måste svetsa ett nytt lampfäste här Kommer nog göra så att jag tar en rundbricka och svetsar på bakom orginalet, låter det som det kan fungera ? Vill ta bort listerna runtom men vet inte hur jag skulle lösa det riktigt, svetsa igen och sen lacka en blå/silver/svart sträng över "listkanten" eller nån annan färg. Skulle vilja slipa ner bilen med och sen på med ett lager klarlack med flakes i nån färg iblandat Har precis värmt "tyglaparna" med varmluftpistolen och stagat under för att de ska få någorlunde rätt form Torkat bort värsta av skiten under listen, se så fint de hade vart utan lister. men dessa jävla hål Sådär ja, allt jag hade å bjuda på för denna gången