det fattas rätt mycket på utseendet på den . men en jag har snackat me säger att det e för dom vill att den ska inkrikta sig på ungdomar mer, men de tvivlar jag på . den går mer som en familjebil också tycker jag, efter att ha provkört den lite! men dom har ändå lyckats me den tycker jag, förutom utseendet!
det fattas rätt mycket på utseendet på den . men en jag har snackat me säger att det e för dom vill att den ska inkrikta sig på ungdomar mer, men de tvivlar jag på . den går mer som en familjebil också tycker jag, efter att ha provkört den lite! men dom har ändå lyckats me den tycker jag, förutom utseendet!
Det tvivlar jag me på, jag tycker det ser ut som dom vill rikta den FRÅN ungdomar
Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!
Det tvivlar jag me på, jag tycker det ser ut som dom vill rikta den FRÅN ungdomar
Sedanen så ju ut som en jävla hyundai Halvkombin var lite cool (har bara sett bilden på själva WRC-bilen än) Evona slutade jag "gilla" när 7an kom ut, ful bil. Bilvärlden är inte vad den har varit..
tycker den är snygg, men den är alldeles för snäll. det är itne det råa som subaru egentligen står för sen tycker jag att sedanen är snyggare, men den kommer tydligen inte hit
Då jag var hos Subaru i Mölnycke fick jag info om att det tas in 800st Impresa WRX (230HK)till Europa varav 100 kommer till Sverige? 60 är redan sålda.... Vill man ha sedan versionen får man vända sig till Amerikat eller Japan.
Så jävla ful är den!!!! Bakifrån ska vi inte prata om, en polare hade en över en helg i Japan för att fota å skriva recension.. Jag trodde inte mina ögon när han kom me den. URSCH!
Men jag måste faktiskt säga att den gör sig mycket bättre irl än på bild... Synd för subaru, nu kommer alla som förut ville köpa impreza skaffa en evo istället
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Den är ju helt och hållet förstörd! Har förlorat allt som tidigare verkligen skrek "SUBARU!", ser numera ut som en moddad jävla Ford Focus i mina ögon... Tragiskt är det hela...