tja........en programvara från bsr till din 1,8t ligger på ungerfär 9 lax och ett sport avgas på typ 3 lax.....vet inte exakt va dom utlovar på din bil..men jag har en 1,8t i en octavia RS....utlovad prestanda e 320nm/215 hk/1,3 bar i ladd har jag för mig........för
delen med bsr är ju att dom inte löder in ett chip i bilen, utan byter ut programvaran genom diagnostik uttaget.....din orginal setting till bilen lägger sig i bsr boxen vilket gör att du hela tiden har kvar din programvara hemma i lådan, om du skulle vilja switscha tillbaka till orginal så gör du d själv........dessutom så elliminerar du risken med att löda in ett chip i styrboxen på bilen...har man osis är nissen som löder e lite slarvig så står du ju där med en rasad box å d e inte helt billigt.
jag har en polar eso jobar på skoda, han säger att dom har haft ett antal bilar inne för box byte där det har handlat om inlödda chip..men dom har inte haft nån inne som har haft probs med bsr:s prylar...jag e ingen förespråkare för bsr, men min pinnar på riktigt bra å jag har inte haft nåt strul allas.Va nere å snackade lite skit med polarn på skoda i går, han kopplade in datornpå skoj å drog ut ala felkoder...bilen e helt oki,inga knas koder alls.
sen så e re ju så att man får va man pröjsar för.
Jag skulle inte låte tex its fun chippa min bil.....visst dom surrar om Jurgen Weisse å shit, men han har ju inget me d företaget å göra, e ba d att dom köper sina chip från jurgen e ju inte han som löder i dom sen.
blinka blått om du vill rejsa!