Blev nöjd med klarlacken i motorutrymmet, blev helt ok fast ja inte kunde se nått efter jag lagt klibbvarvet (första varvet som man lägger)
Tänkte göra en lista på allt som behövs göras innan bilen e körduglig.
Att köpa: Turbo Ic 2.5" rör Downpipe/frontpipe Katt Ljuddämpare Krängningshämmare Bromsar Luftfilter Däck 17" 205 eller 215 med lämplig profil Siliconskarvar Kylarslangar Framruta Lite andra slangar o smått
Har ni några av ovanstånde delar lr vet var man kan köpa billigt skicka gärna ett PM
Att göra: Slänga i motorn Bygga ihop ett avgas Bygga tryckrör Lacka bilen Lacka fälgarna montera allt ja har nämnt.. massa annat som ja inte kan komma på för tillfället
Jag håller på vit... Eller grön, kolla den som finns på Triumph SpeedTriple, den är grym...
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
4kezon: Tack ..Men vill inte ha vit eftersom det redan finns minst 2 extrema 200or som är vita. Taket kommer bli samma svarta som jag har i motorutrymmet fast med blank klarlack
Astramarkus: Får nog gå bort till mc handlaren o kolla närmare på den färgen
Nu har det hänt lite allefall, började igår med att slänga i motorn igen vilket gick förvånadsvärt snabbt o enkelt Sen skulle alla sladdar o sånt kopplas in o hmm.... "det kan vänta" hehe... har ju även flyttat in i min företagslokal så jag har ännu mer plats att strö ut grejjor på