2591
Sök

Gammla bortglömda tv programm va kollade ni på?

2 594 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
tjena satt å snackade jag å en polare om vilka tv programm man kollade på när man va yngre och va kul det skulle va om man kunde få tag på dom igen

minns inte så många men några man alltid kollade på va nog rederiet,sen ett programm som hette tuttifrutti tror domenika perzzinsky va programmledare nån som mins det?
sen såg man ju så klart trafikmagasinet som va en favorit,sen snutarna me rionny å ragge

vilka programm kollade ni på förut?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 oktober 2007
Nu är inte jag jättegammal, men det jag kommer ihåg är att jag såg varenda McGyver-avsnitt. Ett tag sen så fixade jag några avsnitt för att se om det va så bra som jag kom ihåg, men det funkade inte riktigt längre sad

Men man måste älska mannen som kan göra en rymdraket med en sax och lite tejp lol

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Bärs!
3 456 Inlägg
8 oktober 2007
Varje natt man kom hem i moppeåldern var det Kvinnofängelset på 4'an... det kollade jag på! tongue Sen var det ju Snutarna åxå, "-Titta Henry, hJul spår! -Va? Har Tomten varit här?" big_smile hur sköna som helst!

Garaget.org peakade 2008.

1 174 Inlägg
8 oktober 2007
jag e ju iof ung fortfarande osv osv men vet att man kollade på raderiet (serien) när man va yngre ^^ å när man va liten jadu postman pat ? tongue

1 163 Inlägg
8 oktober 2007
A-team och stuntman var dom självklara favoriterna!
För att inte tala om alla barnprogram.... smile

alias_kladde
8 oktober 2007
Knight rider - Med den KITT bilen
och sen självklart McGyver och även Airwolf sen var det även Stuntman eller vad den hette när man kom hem sent på kvällen fina serier idag kollar jag inte ens på tv det är ju mest skit men discovery funkar bra..

638 Inlägg
8 oktober 2007
ghost_boy83 skrev:
tjena satt å snackade jag å en polare om vilka tv programm man kollade på när man va yngre och va kul det skulle va om man kunde få tag på dom igen

minns inte så många men några man alltid kollade på va nog rederiet,sen ett programm som hette tuttifrutti tror domenika perzzinsky va programmledare nån som mins det?
sen såg man ju så klart trafikmagasinet som va en favorit,sen snutarna me rionny å ragge

kolla alltid på transformers. hade vatt fett kul att se på alla avsnitt igen tongue

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

2 594 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
Ripley333 skrev:
ghost_boy83 skrev:

kolla alltid på transformers. hade vatt fett kul att se på alla avsnitt igen tongue

jaa just hur kunde jag glömma och silverfang vargarna mot björnarna, fast transformers visades förut på femman tror jag

Jägermeister
910 Inlägg
8 oktober 2007
Knightrider, A-team, McGyver, Airwolf & Magnum PI var ju tungt bra serier när jag var yngre ialf.smile

Iofs kommer en del av dom på tv nu oxå men på en väldigt konstig tid, typ mellan klo 2-5 på morgonen...

ÅÅh... nostalgi... allt var bättre förut... =P
Senast redigerat av gemini78 (8 oktober 2007)

En gång är ingen gång...

1 567 Inlägg
8 oktober 2007
M.A.S.K om det är någon som minns det det var som transformers!! Varuhuset, trekronor,SuperTed, Dennis, Rädda joppe..m.m
Senast redigerat av 940R (8 oktober 2007)

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 489 Inlägg
8 oktober 2007
Tre kronor
Rederiet
Mash
Macgyver

Ja det var tider det wink

• Även den starka måste ta i när han skiter

Os Difuntos
1 822 Inlägg
8 oktober 2007
940R skrev:
M.A.S.K om det är någon som minns det det var som transformers!! Varuhuset, trekronor,SuperTed, Dennis, Rädda joppe..m.m

Samma här fast jag lägger til ALF också fan vad skön han var alltid ville äta upp familjens katt.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

2 594 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
baca skrev:
940R skrev:

Samma här fast jag lägger til ALF också fan vad skön han var alltid ville äta upp familjens katt.

haha jaa alf hur kunde jag glmma fan va kul

blacken
8 oktober 2007
Hawai 5.0
Alias smith and Jones
High Chapparall
Fem myror är mer än fyra elefanter
Månbas Alpha
Muppet show
Fonzie
Bröderna cartwright
rawhide
Macahan
lödder

Thats was a long stroll down the memory lane.

2 594 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
http://www.garaget.org/gallery/archive/12158/167246_eti4ow.jpg

Son Of Murphy
782 Inlägg
8 oktober 2007
Ni har ju alla glömt tv-programmens tvprogram: Lillstrumpa o Syster yster! big_smile big_smile big_smile

Närå, men man följde ju:
Rederiet (vårt hus var med i flera avsnitt)
Tre Kronor
Varuhuset
V

Vi hade bara 1an o 2an i början av min uppväxt, sen släpptes ju 4an senare.

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

25 Inlägg
8 oktober 2007
Airwolf!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
8 oktober 2007
Finns bara en sak att säga!

http://www.youtube.com/watch?v=QuJDMKAZGGs

Sen har vi ju Pingu med, va de enda ja gilla när ja va liten x)

http://www.youtube.com/watch?v=oTWv63RyLP8

Sen Björnes magasin of course..

Nåt av allt jag minns från när jag var liten.. För inte så hemskt många år sen big_smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Son Of Murphy
782 Inlägg
8 oktober 2007
Ja just det Edil_ Trasdockorna minns jag, Björnes Magasin började när jag gick typ i 2a klass, runt 1986... big_smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

2 283 Inlägg
8 oktober 2007
MarcusL skrev:
Tre kronor
Rederiet
Mash
Macgyver

Ja det var tider det wink

Du kollade på alla som jag tänkte skriva wink

R.I.P. Michael Jackson!

Sök