3664
Sök

Kungsholmsmördarna!

337 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
Vart är Sverige på väg?

Hur kan man vara så extremt rubbad och feg att slå ihjäl en liten 16-årig grabb. 5 stycken mot en ända. Visst, han som avled kanske inte var guds bästa barn, men ändå.

Jag hittade namnen på dem som nu är häktade och det är inga vanliga Svenssons inte.
Den ena av dem hade ett väldigt fint efternamn.

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

TheBabe
10 oktober 2007
Reggin skrev:
Jag hittade namnen på dem som nu är häktade och det är inga vanliga Svenssons inte.

Är det utlänningar du syftar på?

Hmm.
10 oktober 2007
nej. han syftar på, typ. överklass

Eller cyklar jag?
Senast redigerat av Hmm. (10 oktober 2007)

1 199 Inlägg
10 oktober 2007
Svenska medborgare, och absolut inga förortskids.. Tror inte de är så brutala... Dessa 4 killar misshandlade killen till döds, har sett bilder på hur killen såg ut när han kom till sjukan, och det var  värsta CSI misshandlen...

Gärningsmännens päron har väl hyffsat framstående positioner på stora och kända företag/ställen i sthlm... Dock skall inte föräldrarna ställas till svars för vad deras barn gör... Men personligen så hoppas jag att dessa killar verkligen åker på rejält med rövknull tills de själva ber att få bli ihjälslagna..

337 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
TheBabe skrev:
Reggin skrev:

Är det utlänningar du syftar på?

Det var både personer med utländskt utseende, och även med svenskt utseende. Med det jag skrev så menar jag att det var fina släktnamn. Vet inte hur korrekt denna informationen är dock

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

TheBabe
10 oktober 2007
Aha ok.. Tycker synd att Sverige ger plats till utlänningar och så bara förstör dom liksom. Men det finns ju svenska brottslingar också, men den senaste tiden görs de flesta brott av utlänningar.

199 Inlägg
10 oktober 2007
läste nån stans att 1 eller 2 av dom gick på en av svergies finaste skola.

337 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
Saabdajw skrev:
läste nån stans att 1 eller 2 av dom gick på en av svergies finaste skola.

Skulle inte förvåna mig.

Är det olagligt att lägga ut deras namn och bild här på garaget?
Senast redigerat av Reggin (10 oktober 2007)

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

Hmm.
10 oktober 2007
tror att det är som så att så länge de inte är dömda för någonting så är det olagligt för media att sprida vidare information.

Detta är inte media dock.. så någon annan får ge ett mer korrekt svar.

terazzi
10 oktober 2007
ne fyfan vad fegt!!! 6 mot 1 :S nån som har bild hur det såg ut? hmm

12 086 Inlägg
10 oktober 2007
Om du lägger ut bilderna utan att direkt koppla ihop dem med brott är de nog lagligt smile Annars kan man kanske bli åtalad för förtal..

2 271 Inlägg
10 oktober 2007
TheBabe skrev:
Aha ok.. Tycker synd att Sverige ger plats till utlänningar och så bara förstör dom liksom. Men det finns ju svenska brottslingar också, men den senaste tiden görs de flesta brott av utlänningar.

Nu snackar vi innerstads brats, och INTE invandrare från förorten. Lätt att peka åt fel håll.

saxat från aftonbladet.

16-åring 1: Tillhör en av Sveriges mest framgångsrika familjer. Stökig och utåtagerande i skolan. Aftonbladet har inte kunnat nå hans advokat, därför vet vi inte hur han ställer sig till anklagelserna.

16-åring 2: Går på en av Stockholms finaste skolor. Pekas ut som den som var drivande i misshandeln. Förnekar att han uppsåt att ta livet av Riccardo.

16-åring 3: Kommer från en framgångsrik familj och var vän med Riccardo. Spelar fotboll på hög nivå. Säger att han försökte förhindra misshandeln.

16-åring 4: Beskrivs som kaxig av klasskompisar. kände också Riccardo. förnekar brott bestämt.

16-åring 5: Den enda som bor utanör Stockholm. Har gått i en av Stockholms bästa skolor. Aftonbladet har nte kunnat nå hans advokat, därför vet vi inte hur han ställer sig till anklagelserna.

- De är jag de.
354 Inlägg
10 oktober 2007
Dålig uppfostran?

ja vetifan..

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

1 396 Inlägg
10 oktober 2007
www.flashback.info

Gå till Kriminalitet och organiserad brottslighet(?).

Där finns namn, bakgrund och allt du kan tänka dig!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Giftig
419 Inlägg
10 oktober 2007
De fina pojkarna tror väl att de kan göra som de vill för att de har "mäktiga" föräldrar.
Riktigt jävla tråkigt att sånna här saker sker i dagens samhälle, att man måste slå på den som redan ligger är förjävligt.
Det räcker väl med att man har fått ner nån i backen (om man nu ens måste göra det överhuvudtaget) men man behöver väl fan inte sparka folk i huvet å hoppa på de.
Jag blir rent ut sagt äcklad av sånt. FY FAN

R.I.P. Riccardo

LTJD

Sanizz
11 oktober 2007
Att säga att utläningar gör dom flesta brotten är väldigt fel.
båda folkgrupperna har krimenelt folk o även de motsatta.
hur kan du säga att utläningar gör dom flesta brotten..
Advokaten som jobbar i serien "efterlyst" som ni känner till.
har lagt upp statistik o kan tala om att de är väldigt blandat, helt fel o lägga det på en folkgrupp..

fotointresserad
2 307 Inlägg
11 oktober 2007
Det är ju helt sjukt åt vilket håll samhället är på väg med tanke på det ökande våldet och dess omfattning.. Sen kan man ju bara fundera på vilket straff dessa personer kommer få, troligtvis kommer dom väl snart vara ute på gatorna igen... :S

526 Inlägg
12 oktober 2007
Idioter..

Skulle vilja se idioterna komma till förorten, då skulle dom få smaka på så mycket stryk.
Tror inte dom vågar röra sig utanför tullarna..

R.I.P. Riccardo

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
12 oktober 2007
Sanizz skrev:
Att säga att utläningar gör dom flesta brotten är väldigt fel.
båda folkgrupperna har krimenelt folk o även de motsatta.
hur kan du säga att utläningar gör dom flesta brotten..
Advokaten som jobbar i serien "efterlyst" som ni känner till.
har lagt upp statistik o kan tala om att de är väldigt blandat, helt fel o lägga det på en folkgrupp..

Kunde inte sagt det bättre själv..!

Tycker det är förjävligt att det ska se ut såhär, man blir fan livrädd om man ska ut o festa (vilket är väldigt snart då man kan hänga i klubbarna i stan)

Sen fattar jag inte vad misshandlarna får i huvet när dem bestämmer sig för att stampa och hoppa på en helt försvarslös kille som bara ligger där...

Dem tar en 16årings liv bara sådär, som säkert hade en bra framtid, drömmar och gud vet vad
sad

BLIR SÅ JÄVLA ARG NÄR SÅNT HÄR HÄNDER :@

Man blir fan tårögd av att läsa när sånt händer

Skänker en tanke till Riccardos familj och släktingar
R.I.P Riccardo

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Ingen riktig Audi utan quattro!
203 Inlägg
12 oktober 2007
Här finns allt om grabbarna som är inblandade iafall..
Hoppas dom får ett hårt straff

http://www.fuskbugg.se/pub/misc/_Khm3.pdf
Senast redigerat av Audi_S-power (12 oktober 2007)

Ingen Riktig Audi Utan quattro
Audi S4 2.2TQ

Sök