Jag och några killar håller på med ett projektarbete på Luleå Teknikniska Universitet. Ska göra ett Pnumatiskt lyftsystem för bilar. tänkte kolla om någon har något nummer till ett STCC team eller liknande?
och om det är någon som undrar vad en sådan gör så är är vi till för bilfabrikanterna utveckla nya system. typ bromsa, växellådor, däckblandningar osv osv osv
kan tillägga att dem bästa däcken på blankis när det är ca -10 ute och inget vatten på isen är SLICKS men då får det inte vara något vatten på isen eller snö!
Hade tänkt söka till den kursen!!!, kan du inte berätta lite om hur det är?, har för mig att man läser på distans i nån by, arjeplog eller arvidsjaur?...är det inte ensamt bara killar o så, hur e det sociala perspektivet....
Hade tänkt söka till den kursen!!!, kan du inte berätta lite om hur det är?, har för mig att man läser på distans i nån by, arjeplog eller arvidsjaur?...är det inte ensamt bara killar o så, hur e det sociala perspektivet....
tacksam för svar
Samma här, vart sjukt nyfiken på din linje., Går teknisk fysik nu men det känns som att man kommer för långt ifrån det älskade bilintresset Vart finns denna linje?
Linjen finns i arvidsjaur/arjeplog som förrförra skribent postade!... första året är det väldigt mycket matte, I princip hela tiden haha kommer dock roligare ämnen kommer att komma i 2/3an dock så går jag fortfarande bara 1an hehe