Japp, det är nåt speciellt med en bil som verkligen är byggd för att klara den effekten den har. Och samtidigt byggd för att pressas. Bmw är sköna, men jämfört med Ferrari så är dem inga sportbilar. Detsamma gäller nog dem flesta märken tror jag, alltså att dem går att trimma så att dem drar en Ferarri, men även han som kör om Ferrarin önskar nog att han satt i den istället. Då menar jag "vanliga" bilar. Inte Veyron eller andra supersportbilar. MVH
vad tycker ni pom ferrari? betala jätte mycke och få en bil, när man typ kan turbo konvertera en bmw och dra en frerrari? haha
Har du någonsin åkt i en Ferrari? Det har jag gjort. Därför vill jag ha en. Det spelar egentligen ingen roll vad du gör med en "vanlig" bil. På det stora hela är det fränare med en Ferrari. Sedan är det ju så att vem som helst inte har råd med en Ferrari heller.. det gör att bilen får ännu mera "vill ha" begär. Därmed inte sagt att en turbo konverterad BMW inte skulle kunna vara skit frän...
vad tycker ni pom ferrari? betala jätte mycke och få en bil, när man typ kan turbo konvertera en bmw och dra en frerrari? haha
Så är det ju med alla bilar. Prova att tubokonvertera ferrarin istället.
OT. haha. bra svar
men det vore som att säga:
Varför köpa en armani kostym när man kan köpa en på dressman och sy dit ett märke på armen..
ferrarin är ett konstverk i särklass. Bmw är inget dåligt märke heller. det påstår jag inte. men kan inte jämföras med ferrari vad det gäller stil och klass
det handlar inte bara om effekten.. jämför hållbarheten på en ferrari och en turbo konveterad bmw.. chassit.. väghållningen.. körbarheten.. går inte jämföra.
Går ju inte att jämföra ens. Kolla bara prisklassen, kvaliten eller kunna köra fort på bana. Själv skulle jag hellre bygga en bil med rör ram och jämföra med en ferrari än trimma upp en befintlig bil. de är mer likt och mer personligt.
Man kan få vilken bil som helst att gå fort rakt fram. Men när det går fort och vägen svänger sitter jag hellre i en Ferrari än i en vråltrimmad BMW, volvo, saab, merca, audi osv...
Så är det ju med alla bilar. Prova att tubokonvertera ferrarin istället.
OT. haha. bra svar
men det vore som att säga:
Varför köpa en armani kostym när man kan köpa en på dressman och sy dit ett märke på armen..
MVH// Johan Ö
Ska han trimma sin BMW och dra ferrarin så ska ferrarin också få trimmas .. Eller? Och som alla andra säger .. Inte bara rakt fram som en bil ska användas .. Mvh, En som också heter Johan