3027
Sök

ferrari e bara skti! haha

247 Inlägg
13 oktober 2007
Trådstartare
vad tycker ni pom ferrari? betala jätte mycke och få en bil, när man typ kan turbo konvertera en bmw och dra en frerrari? haha

498 Inlägg
13 oktober 2007
Jaha?

Det är mer prestige att köra en Ferrari än BMW

EDIT: Eftersom detta är Garaget.org så måste jag tillägga att jag inte tycker BMW är dåliga!
Senast redigerat av andreas_940 (13 oktober 2007)

371 Inlägg
13 oktober 2007
Jag har hellre en ferrari än en klåptrimmad bmw. Finns ju annan prestanda än den rakt fram wink

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85

1 661 Inlägg
13 oktober 2007
Japp, det är nåt speciellt med en bil som verkligen är byggd för att klara den effekten den har. Och samtidigt byggd för att pressas. Bmw är sköna, men jämfört med Ferrari så är dem inga sportbilar. Detsamma gäller nog dem flesta märken tror jag, alltså att dem går att trimma så att dem drar en Ferarri, men även han som kör om Ferrarin önskar nog att han satt i den istället. Då menar jag "vanliga" bilar. Inte Veyron eller andra supersportbilar.
MVH

2 751 Inlägg
13 oktober 2007
Ferrari är mer änn bara hästar

Who Djaa bless no man curse

Mekaniker
472 Inlägg
13 oktober 2007
absolute_teddan skrev:
vad tycker ni pom ferrari? betala jätte mycke och få en bil, när man typ kan turbo konvertera en bmw och dra en frerrari? haha

Så är det ju med alla bilar. Prova att tubokonvertera ferrarin istället.

BMW-tok

Billackerare
737 Inlägg
13 oktober 2007
absolute_teddan skrev:

big_smile

Har du någonsin åkt i en Ferrari? Det har jag gjort. Därför vill jag ha en. Det spelar egentligen ingen roll vad du gör med en "vanlig" bil. På det stora hela är det fränare med en Ferrari.
Sedan är det ju så att vem som helst inte har råd med en Ferrari heller.. det gör att bilen får ännu mera "vill ha" begär. Därmed inte sagt att en turbo konverterad BMW inte skulle kunna vara skit frän... smile

Corrado VR6R 3.0 Turbo

Rent A Retard !
674 Inlägg
13 oktober 2007
BMWKimmo skrev:
absolute_teddan skrev:

OT. haha. bra svar smile

men det vore som att säga:

Varför köpa en armani kostym när man kan köpa en på dressman och sy dit ett märke på armen..

ferrarin är ett konstverk i särklass. Bmw är inget dåligt märke heller. det påstår jag inte. men kan inte jämföras med ferrari vad det gäller stil och klass smile

MVH// Johan Ö
Senast redigerat av Daaze (13 oktober 2007)

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
13 oktober 2007
det handlar inte bara om effekten.. jämför hållbarheten på en ferrari och en turbo konveterad bmw.. chassit.. väghållningen.. körbarheten.. går inte jämföra.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

2 164 Inlägg
13 oktober 2007
Går ju inte att jämföra ens.
Kolla bara prisklassen, kvaliten eller kunna köra fort på bana.
Själv skulle jag hellre bygga en bil med rör ram och jämföra med en ferrari än trimma upp en befintlig bil. de är mer likt och mer personligt.

MVH

F

Kalaskillen
246 Inlägg
13 oktober 2007
n0b0dy_ skrev:
Ferrari är mer änn bara hästar

Word!
Senast redigerat av Streammen (13 oktober 2007)

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
13 oktober 2007
Pff, ferrari har ju inte ens fyrhjulsdrift, stenålders fasoner tycker jag.

Fast deras v8:or låter fin fint smile

Mekaniker
472 Inlägg
13 oktober 2007
Det som är roligare med ferrarin är: 1: att äga den 2: att tvätta den 3: att titta på den 4:att köra den

BMW-tok

Troligen galen...
567 Inlägg
13 oktober 2007
Man kan få vilken bil som helst att gå fort rakt fram. Men när det går fort och vägen svänger sitter jag hellre i en Ferrari än i en vråltrimmad BMW, volvo, saab, merca, audi osv...

Servicerådgivare
715 Inlägg
13 oktober 2007
svårt att jämnföra en Ferrari med en Bmw

om man kaskne inte jämnför med nån lite FINARE bmw till nån i M bmw

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

712 Inlägg
14 oktober 2007
BMWKimmo skrev:

Så sant.. så sant.. tongue

510 Inlägg
14 oktober 2007
Daaze skrev:
BMWKimmo skrev:
absolute_teddan skrev:

OT. haha. bra svar smile

men det vore som att säga:

Varför köpa en armani kostym när man kan köpa en på dressman och sy dit ett märke på armen..

MVH// Johan Ö

Ska han trimma sin BMW och dra ferrarin så ska ferrarin också få trimmas .. Eller? Och som alla andra säger .. Inte bara rakt fram som en bil ska användas .. Mvh, En som också heter Johan

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
14 oktober 2007
Hellre en ferrari än en lika snabb turbokonverterad bmw iaf !

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
14 oktober 2007
BMWKimmo skrev:
Det som är roligare med ferrarin är: 1: att äga den 2: att tvätta den 3: att titta på den 4:att köra den

Sant, men det är nog inte kul att tanka skiten! tongue

Pain is temporary, Glory last forever.

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
14 oktober 2007
vadådå tar nog ändå mindre än en turbo konverterad bimmer

Sök