vi får se hur danna hålen blir.. men vad fan är en dosfräs?? anledningen tilll att den står på 0.2 bar är att jag har responssysstem.. hmm eller!?
Mvh Mats
Dosfräs/hålborr, gå till en bygghandel och fråga efter en i den diameter du vill ha och sen att du ska såga i metall. Sen är det bara o stoppa den på borren och ösa igång. Tar du plast, plåt o hela helvetet i ett nafs. När jag börjar jobba kan jag nog låna ihop en, men inte säkert.
ah då är jag med! jag har en men den är väl för trä tror jag.. kan ju börja med den i plasten ialla fall.. men som sagt jag är inte säker på om det ska bli runda hål eller ett stort.. runda är ju lite av en klassiker vi får se i helgen hur det blir! jag är taksam fall du kan fixa så att jag får låne en sen!
klock rent! om vi hade lagt ner all energi på mek istället för humor så hade vi haft sveriges snabbaste evos.. men vi hade ju inte haft lika kul ialla fall! om nån undrar vad slangarna under bilen är så är det lite soppa ledningar.. inte så lämpliget att ha do där det sakll kapas och svetsas!
detta hade gått skit lätt om vi hade fått ha ett skruvstäd på bänken.. men som sagt det fick ju tydligen inte sitta där.. grymt kul att såga ut gamla bussningar
imorn blir det nog nät limmning.. och sen får vi väl se vad mer vi hittar på!
det finns ju en vits med dom fem hålen.. dom skall släppa ut ludten som kommer in för att gå igenom kylaren! jag vill ha bra luft flöde där igenom! om du tittar tillbaks i tråden så förstår du nog hur det är tänkt att funka
Jodå Griffin det förstod jag, gjorde ett försök till att vara lite vitsig. Ju mer värmeutsläpp, destu bättre. Blir det slicks runt om eller bara bak...
Jodå Griffin det förstod jag, gjorde ett försök till att vara lite vitsig. Ju mer värmeutsläpp, destu bättre. Blir det slicks runt om eller bara bak...
Tror Griffin är lite trötter ikväll;) Det är 4 slicks, så ett i varje hjulhus alltså Om dom nu kommer användas?