Det borde ju funka om vi höjer bilen ett par cm och testar med ett par andra fälgar som inte breddar så mycket utåt. För som sagt, det fanns lite plats inåt i hjulhuset konstaterade vi igår. Men men, det visar sig
Ok, då vet man, bilden med bara slicksen bak gjorde mig confyst, men men. Man får hoppas ni går under 10 sec vallen. Gärna en hög 9;a
Alltid kul att köra så fort som möjligt. Men buren är bara godkänd ner till 10.00 eller om det är 9.99 (?) Men skulle det bli en 10.99 repa kan man inte vara missnöjd . Jag ska dock piska på Griffin så att han så småningom blir snabbaste gammelEvo i Sverige oavsett om han vill eller inte
ha ha då får du piska hårt. jag kommer vara en i mängden som sattsar på tior.. en klart respektabel tid att köra.. men vi har lång väg kvar innan tid korten börjar trilla in. mvh mats
Hur har jag missat den här tråden då, kul med trådar med lite humor och ett ordentligt bygge
Gillar alla snacks och godiset =P
Vi också Har ett riktigt bra på gång mot Griffin.. Men vi låter det hänga lite så han får svettas hehe..
darkwizard skrev:
Hewran skrev:
Flandrs skrev:
ET runt 50... tar nog i länkarmarna
Kapa är ju Griffin rätt duktig på för övrigt
Ja, man får hoppas tomten är snäll mot honom och ger honom kapskivor i julklapp och kanske en ny vinkelslip.
Ja för den förra är helt utsliten,han står för 90% av elförbrukningen i garget. Och så många kapskivor finns inte i hela världen så Griffin blir nöjd..
limade dit nätet. klippte det lite mer efter bilden också.
realcar cup spegel. i kolfiber look.. fan vad ful look..
spegeln ser fin ut på bilen.. passade helt ok men den dom ska lackas.. matt svart eller blank.. vi får se vilket det blir.
galant hjulen.. dom passar på evon också.. men jag tror jag säljer dom istället. galantns låda mår ju inte så bra så den ska säljas sen också.. orkar inte med för många projekt..
Bilderna är tagna med min kassa mobil kamera. lite mer kommer nog senare idag. Mvh Mats