2143
Sök

"visa pattarna"

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
15 oktober 2007
Urkas skrev:
http://www.garaget.org/show.php?car=22976
En av garagets fulaste bilar ligger på 4.7 poäng i genomsnitt. Behöver jag säga nåt mer?

(Inga illa menat till ägaren av bilen, men ingen kan väl ärligt talat säga att bilen är snygg?)

Smak & behag
Men en bild på ägaren ihop med bilen anser jag inte dumt, påklädd såklart!
Jag röstar inte på användarens bil om jag inte gillar BILEN. Är ju helt fel sida att rösta på något annat, vi har ju redan Snyggast/Lunarstorm.

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
15 oktober 2007
Tja  ... hur en avtar bilden e eller liknar samt om hon ägaren till bilen gillar å posa så
e det upp till dom men det ska ej vara på alla bilderna då kan man göra sig en
model mapp under galleri & projekt men det ju första hand bilen som skall bedömmas
sen e det ju bara ett pluss i kanten om bil innehavaren e vacker .... gose both way antar jag när brudarna kollar på oss grabbar ....

//SWIH
Senast redigerat av lonewolf-holm (15 oktober 2007)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

820 Inlägg
15 oktober 2007
Urkas skrev:
En av garagets fulaste bilar ligger på 4.7 poäng i genomsnitt. Behöver jag säga nåt mer?

(Inga illa menat till ägaren av bilen, men ingen kan väl ärligt talat säga att bilen är snygg?)

RIKTIGT dåligt exempel.
Den där bilen är inte risig.
Däremot dom där rostiga små skruttarna som vissa kör. Dom hade inte fått en enda kommentar om föraren var en kille...

low profile
253 Inlägg
15 oktober 2007
Urkas skrev:

hahahahahahahahahahahha fyfan vilken 5a hehehehehehehehhee sorry för commenten men de lät galet bra hahahahahahha

820 Inlägg
15 oktober 2007
Decibel skrev:
Har nu tillbringat en stund med att försöka komma på hur fasiken en glasspinne fungerar, nu efter en timme ger jag upp.

"Magnum After Dinner" har fanimej ingen pinne sad

VA? lol

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
15 oktober 2007
hmm halvrisig opel.... hmm men jag har inga tuttbilder haha

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

845 Inlägg
15 oktober 2007
wh0re skrev:
Decibel skrev:
Har nu tillbringat en stund med att försöka komma på hur fasiken en glasspinne fungerar, nu efter en timme ger jag upp.

"Magnum After Dinner" har fanimej ingen pinne sad

VA? lol

hahaha klockrent skämt wink

845 Inlägg
15 oktober 2007
åter till tråden.
förstår mig inte riktigt på alla som kommenterar på en bil med en tjej..
låter som några desperata Möss ibehov av Ost

så fort man går iin och kollar på en tjejs bil och om dom lagt upp kortp åsig själv i galleriet så är de minst 4-7 sidor med massa sluskiga kommentarer.. tycker de är lite småknepigt.. menmen alla har olika åskiter. jag skulle aldrig sitta och dregla över att d eär snygga tjejer som är medlem här och börja skriva hur vakcer dom är och så.
kalrt man ahr väl sätt några som ser bra ut inte kollat efterså mycket.
men ja

alla är olika.! synd bara röstningen ska bli förstörd för de...

middag nu..
Senast redigerat av HoKkee (15 oktober 2007)

47 Inlägg
15 oktober 2007
You Said It, "Green_Devil"...

1 196 Inlägg
15 oktober 2007
Är väl lite ojämn nivå på folket här inne, många har inte ens tagit körkort, om än mindre egen bil.

Om jag skriver ngn komentar så är det endast på bilen, om den är en tjej framför bilen så är det enlig MIG lite patetiskt, förstår inte riktigt varför!

820 Inlägg
15 oktober 2007
Jag skulle aldrig få för sig att ragga på någon tjej här för då skulle hon kunna mycket mer om bilar än vad jag kan smile

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
15 oktober 2007
Urkas skrev:

Gillar man Rosa eller Algrens bilar så whay not .... den e söt på något sätt det e faktist kul
med folk som kan tänka utan för ramarna å ej ta dunkla mörka färger på bilen har man en bluse dag å ser en frän bil i färg glad utförande så höjer det ens livs glädje i första hand e det att man ska trivas med sin egen bil å sen hur betraktaren ser på det så tycker jag om man kan ej framföra krejativ kritik utan att det skall vara ett på hopp på hur den andra mäniskan utformat sin bil på så skall man nog behålla sin åsik för sig själv .... wink

//SWIH

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

1 174 Inlägg
15 oktober 2007
master_lars skrev:
Är väl lite ojämn nivå på folket här inne, många har inte ens tagit körkort, om än mindre egen bil.

Kunde fan inte sagt det bättre själv.. Det borde vara någon form av åldersgräns eller något liknande för att kunna bli medlem garaget.. Det börjar komma in alldels för många små 14 åringar som lägger ut filmer på när dom spelar dataspel eller på deras föräldrars bilar osv, osv.. Det är en bilsida och inget jävla dagis för småbarn eller vad man nu vill kalla det... Men det är ju bara min åsikt, säkert många som tycker tvärt om..

"If you're in control, you're not going fast enough"

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
15 oktober 2007
GTI-95 skrev:
Urkas skrev:

hahahahahahahahahahahha fyfan vilken 5a hehehehehehehehhee sorry för commenten men de lät galet bra hahahahahahha

Eeer? Va? Tror du glömde ett "haha".

civic skrev:
Urkas skrev:

Smak & behag
Men en bild på ägaren ihop med bilen anser jag inte dumt, påklädd såklart!
Jag röstar inte på användarens bil om jag inte gillar BILEN. Är ju helt fel sida att rösta på något annat, vi har ju redan Snyggast/Lunarstorm.

Grejen är väl att den bilen inte skulle ligga ens i närheten av 4.7 om det var en kille som ägde den. Den är ju extremt uppröstad eeenbart för att det är en tjej som äger den.

Whine whine!

459 Inlägg
15 oktober 2007
Jag tycker alla dessa trådar å allt tjaffs börjar bli lite mycket är jag ensam om att tycka det?. låt tjejjerna hålla på om dom vill, fan läs en utlänsk biltidningen 90% tjejjer i dom tidningarna, så råkar kulturen vara å så kommer nog kulturen att fortsätta vara. låt alla göra som dom vill å sluta va så avundsjuka.

139 Inlägg
15 oktober 2007
-Blomman- skrev:
master_lars skrev:

Kunde fan inte sagt det bättre själv.. Det borde vara någon form av åldersgräns eller något liknande för att kunna bli medlem garaget.. Det börjar komma in alldels för många små 14 åringar som lägger ut filmer på när dom spelar dataspel eller på deras föräldrars bilar osv, osv.. Det är en bilsida och inget jävla dagis för småbarn eller vad man nu vill kalla det... Men det är ju bara min åsikt, säkert många som tycker tvärt om..

Visst kan det vara jobbigt med "fjortisarna" som du säger, men det där med egen bil håller jag inte med om..som jag själv. Är väldigt intresserad av bilar, men jag har inte råd med egen bil. Därför åker jag runt i pappas bil. Vad ni andra tycker om det bryr jag mig inte om men det är ju så att alla inte har råd med egen bil. Och jag kan säga att jag inte behöver egen bil än. På grund av hur min pappa jobbar har jag bilen hemma nästan hela tiden. Jag väntar hellre och tjänar ihop pengar till en bättre/dyrare bil.

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
15 oktober 2007
Det må vara hänt att bilar med nice babes klängande på kanske får högre betyg, vad vet jag.... Vad jag undrar e hur alla dessa rishögar/skrotbilar m.m i den nivån som ägs av killar utan ngt annat gjort än bytt till en "sportratt" typ... kan få höga betyg!?! Hur kan bilar i 5-10 000kr klassen kamma hem 4 å 5:or i betyg???
Jag har heller inget emot bilder där ägaren e med, men det räcker på några bilder.. Ser helst att ägaren finns på bild i galleriet, i ngnannan mapp lr så.. Men tycker det e trevligt att ha en uppfattning om hur folk ser ut då man snackar med dem!
De som bara har bilder på sig själv, katten, hunden osv har jag desto svårare för....särskilt om de inte ens e aktiva i forumet, känns bara löjligt...men men smaken e som baken, jävligt delad å tur e la det!

Peace!! smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

83 Inlägg
16 oktober 2007
Klart att en bil i 5000-10000 klassen kan få en femma.. Betygsystemet är helt förvrängt ju. Man kan ju inte ställa en gammal bil,värd några tusenlappar mot en ny bil värd flera hundratusen.. O jämnföra dem på samma betygskala.. Den gamla bilen är ju ful som stryk jämnte den nya. Man får ju betygsätta bilen för va den är eller??
Min volvo ex. -92 års modell, rullat över 40 000 mil.. är i väldigt bra skick för o vara just volvo -92. Klart den är värd mer än en etta.. Den får ju betygsättas efter va den är..
Alla kanske inte har råd o äga en splitter ny super stylad bil, utan försöker så gott d går o snygga till det dom har. ska dom då inte få ha sida på garaget.. uh fan va trist d skulle bli.
O jag stör mig inte någonting på att de står tjejer bredvid bilarna, blir ju bara ännu bättre.. smile

har kontroll

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
16 oktober 2007
att ni orkar, jag är mållös.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
16 oktober 2007
volvo945a skrev:
Klart att en bil i 5000-10000 klassen kan få en femma.. Betygsystemet är helt förvrängt ju. Man kan ju inte ställa en gammal bil,värd några tusenlappar mot en ny bil värd flera hundratusen.. O jämnföra dem på samma betygskala.. Den gamla bilen är ju ful som stryk jämnte den nya. Man får ju betygsätta bilen för va den är eller??
Min volvo ex. -92 års modell, rullat över 40 000 mil.. är i väldigt bra skick för o vara just volvo -92. Klart den är värd mer än en etta.. Den får ju betygsättas efter va den är..
Alla kanske inte har råd o äga en splitter ny super stylad bil, utan försöker så gott d går o snygga till det dom har. ska dom då inte få ha sida på garaget.. uh fan va trist d skulle bli.
O jag stör mig inte någonting på att de står tjejer bredvid bilarna, blir ju bara ännu bättre.. smile

Klart att din bil kan vara värd mer än en 1:a men knappast en 5:a....det finns ju ett gäng siffror där imellan å jag sätter då snarare en 3:a på din....men som tidigare sagts smaken e som baken å jag diggar la inte helt skarpt det jobb som gjorts på just din bil. Sen e det ju bara trevligt att den e i bra skick fast att den rullat as långt...

Lika väl finns det mängder med bilar i prisklassen mellan 5-10 000kr å flera hundratusen, en bil behöver då icke vara snor dyr för att förtjäna ett högre betyg, men den bör just förtjäna det....inte bara få det utan tanke å jobb bakom det hela!
Å jag värderar snare det jobb som gjorts på bilen samt det resultat som uppnåts av det när jag sätter betyg, inte hur fet plånboken e...lr var... Men jag har då ännu inte snubblat över ngn bil i de absolut billigaste prisklasserna som e värd en 5:a av mig...men jag har å andra sidan inte kollat på allt å allas bilar...ge mig gärna tips/exempel på nice rides i 5-10 klassen!

smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Sök