2133
Sök

"visa pattarna"

The Gunner
182 Inlägg
16 oktober 2007
nej ska man betygsätta tjejer så kan man lika gärna kom in på www.snyggast.se  tongue det är min åsikt
Senast redigerat av Cheva_power (16 oktober 2007)

Keyboard Not Found - Press [F1] to Continue.

1 174 Inlägg
16 oktober 2007
Westher skrev:
-Blomman- skrev:
master_lars skrev:
Är väl lite ojämn nivå på folket här inne, många har inte ens tagit körkort, om än mindre egen bil.

Kunde fan inte sagt det bättre själv.. Det borde vara någon form av åldersgräns eller något liknande för att kunna bli medlem garaget.. Det börjar komma in alldels för många små 14 åringar som lägger ut filmer på när dom spelar dataspel eller på deras föräldrars bilar osv, osv.. Det är en bilsida och inget jävla dagis för småbarn eller vad man nu vill kalla det... Men det är ju bara min åsikt, säkert många som tycker tvärt om..

Visst kan det vara jobbigt med "fjortisarna" som du säger, men det där med egen bil håller jag inte med om..som jag själv. Är väldigt intresserad av bilar, men jag har inte råd med egen bil. Därför åker jag runt i pappas bil. Vad ni andra tycker om det bryr jag mig inte om men det är ju så att alla inte har råd med egen bil. Och jag kan säga att jag inte behöver egen bil än. På grund av hur min pappa jobbar har jag bilen hemma nästan hela tiden. Jag väntar hellre och tjänar ihop pengar till en bättre/dyrare bil.

Nej men jag menade inte riktigt att man måste ha en bil för att kunna vara medlem.. Men, om man inte är över 18 och inte har en bil så har man faktist inte så mkt att göra här, visst man kanske är bilintresserad och vill betygsätta och kommentera bilar osv osv.. Men dom jag vill åt är, som du sa "fjortisarna" som lägger ut massa bilder på sina djur och mopeder och bilar som dom gjort om i ps osv osv.. Men det är ju inte så bra att ha ett tvång att man måste ha bil osv heller eftersom garaget ska vara till för alla bil intresserade.. men jag tycker man borde komma på något bra sätt att få bort fjortisarna...

"If you're in control, you're not going fast enough"

182 Inlägg
16 oktober 2007
Cheva_power skrev:
nej ska man betygsätta tjejer så kan man lika gärna kom in på www.snyggast.se  tongue det är min åsikt

Men där får man ju _bara_ se fina tjejer, vi vill ju se dom klängandes på en bil också wink

Om en tjej lägger ut lättklädda bilder på sig själv ock sin bil, vad är det för skildnad med att en kille som hyr in en modell för att kunna ta liknande bilder? Fina tjejer som fina tjejer..

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
16 oktober 2007
När jag la upp en bild i mitt galleri (från Underground-träffen förra året) med en storbystad (sillisar) tjej som posade framför min kärra så fick jag 10 kommentarer på ett par timmar och massa femmor. Mycket märkligt. smile

(Och nej, jag har inte kvar den bilden, så gör er inte besväret att kolla mitt galleri såvida ni inte är intresserade av själva bilen.)

Hopplare
104 Inlägg
16 oktober 2007
jag brukar tänka om man skaffar sej en snygg brud att stå vid bilen har man något att dölja tongue

Lika lyckat som Melle mels comeback

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
16 oktober 2007
-Jonten- skrev:
jag brukar tänka om man skaffar sej en snygg brud att stå vid bilen har man något att dölja tongue

Eller kompenserar för nåt annat wink
Penisförlängare behöver vissa mer än andra.

Mycket intressant tråd för övrigt smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

SQ
1 343 Inlägg
16 oktober 2007
man röstar juh inte bara på bruden för de, utan se de mer som en kombination.. en blandning mellan en en dam som posar framför en bil.. 2 saker man älskar big_smile  hehe.. MUMS!

Ljudnörd!

283 Inlägg
16 oktober 2007
kan dom inte visa hattarna istället? Eller det blir lika stor debatt då?
Senast redigerat av Paddee636 (16 oktober 2007)

9Hugge
16 oktober 2007
Kan inte killarna som har alla dom här bilarna krama och klänga på sina egna bilar? Sparar massor ju med pengar då!

2 911 Inlägg
17 oktober 2007
9Hugge skrev:
Kan inte killarna som har alla dom här bilarna krama och klänga på sina egna bilar? Sparar massor ju med pengar då!

Om vi då tar en titt på brudarna som ofta vill synas i sånahär sammanhang så är det inte så jäkla dyrt ändå.

En påse bilar och en avslagen fanta och att dom får åka i framsätet och lyssna på Gunther en fredag, sen är "betalningen" för bilderna klara.

terazzi
17 oktober 2007
Decibel skrev:
9Hugge skrev:

Om vi då tar en titt på brudarna som ofta vill synas i sånahär sammanhang så är det inte så jäkla dyrt ändå.

En påse bilar och en avslagen fanta och att dom får åka i framsätet och lyssna på Gunther en fredag, sen är "betalningen" för bilderna klara.

hahahahahhahaha så klockren,o vem fan vill ha en sån tjej? ne tack inte jag..

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
17 oktober 2007
9Hugge skrev:

där sa du nåt!!
ja hade gärna sett lite klängande killar:P

Två ord räcker, SAAB knäcker

2 014 Inlägg
17 oktober 2007
Saab_girl skrev:

Den dagen, den sorgen... Kommer kanske snarare än man tror. Funderar på att testa det där, och samtidigt skaffa mig en stor stämpel av att vara gravt oseriös. Tyvärr får det bli ett slags fotomontage så länge eftersom bilen inte är riktigt som den ska, och årstiden för lättklätt fotograferande är sedan länge förbi. big_smile

Aldrig haft någon bilbild med tjej här, däremot en med mig själv. Den genererade inget vidare intresse, men förvisso var jag inte heller särskilt lättklädd, och till min nackdel ska ju sägas att jag är snubbe själv och det är troligtvis även de flesta som besöker min bil här på sajten. hmm

Hmm... Det hade nog känts lite skumt om man fått kommentaren "Wow, häftig bil och snygg ägare" från någon av bilbröderna? lol

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Skåne
269 Inlägg
17 oktober 2007
Alecci skrev:
Saab_girl skrev:

Den dagen, den sorgen... Kommer kanske snarare än man tror. Funderar på att testa det där, och samtidigt skaffa mig en stor stämpel av att vara gravt oseriös. Tyvärr får det bli ett slags fotomontage så länge eftersom bilen inte är riktigt som den ska, och årstiden för lättklätt fotograferande är sedan länge förbi. big_smile

Aldrig haft någon bilbild med tjej här, däremot en med mig själv. Den genererade inget vidare intresse, men förvisso var jag inte heller särskilt lättklädd, och till min nackdel ska ju sägas att jag är snubbe själv och det är troligtvis även de flesta som besöker min bil här på sajten. hmm

Hmm... Det hade nog känts lite skumt om man fått kommentaren "Wow, häftig bil och snygg ägare" från någon av bilbröderna? lol

Håller med

Man lever bara en gång......

BTC RACING
114 Inlägg
24 oktober 2007
Jag var precis ute på en tjejs sida och hon hade ingen bil men massor med bilder på sig själv och en av komentarerna var detta "lägg upp en bil så vi kan betygsätta den också. Och vad än för bil du lägger upp så kommer den att få toppbetyg kan jag lova dig"  I rest my case....  mvh: Nalle

Supra MKIII powerd by NOS
Supra MKIV BPU

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
24 oktober 2007
Det finns ju faktiskt redan en sida där alla killar (och tjejer) kan sitta och små runka och skriva kåta kommentarer till bilder där små brudar visar allt dem har (vilket oftast inte är så mycket) ;P

www.lunarstorm.se

Vassegoda tongue

I do it my way

285 Inlägg
24 oktober 2007
Illusion skrev:
Ravestream skrev:
snarare tvärtom..ser inte sambandet med en snygg bil & en tjej i bikini som smeker sig mot bilen & i 99.9% av fallet knappt ser skillnad på en volvo eller saab typ.

Jag kan faktiskt hålla mer er, bilen ska inte få högre betyg om ägaren är tjej & snygg, eller om man står halvnaken framför! Även om jag är en sån tjej, men.. Jag har utbildning inom både lackering & personbilsmek, och jag ser vad det är för bilar jag klänger på ^^ smile
Men som sagt, det här är en bilsida, och man ska visa bilen, och vad som är gjort på den, och alla planer osv & då vill man ha seriösa röster på bilen, man vill varken ha högre eller lägre för att man är tjej! Inget annat, för det är bilarna som är prio 1 här!

//Angelica

Ditt resonemang håller du är väl en av dom få som kan nått av dessa som krälar runt halv eller helnakna på bilen .men måste ju få fråga . vad får man ut av att fläka upp sig lättkläd mott bilen ?
Nått vi killar missat ?  kan inte tänka mig att jag skulle bli direkt upphetsad av att gnugga röven  eller picken mot bilen .

en satans jävla Volvo.

167 Inlägg
24 oktober 2007
Det roligaste tycker jag är alla tjejer som lägger ut bilder på sig själv för att dem söker modelljobb. Än så länge har jag bara sett mjukporr och det är ungefär samma önsketänkande som vissa porraktriser har. "Får jag bara in foten här kan jag bli en riktig skådespelare sen!" Yeah right! wink En annan liknelse är kanske de första idoluttagningarna. Lite självinsikt flickor!

3 059 Inlägg
24 oktober 2007
Skulle killar börja klänga på sina bilar, inoljade, bar överkropp iförda endast ett par jobbebrallor för att fiska röster hos tjejerna så hade ALLA andra killar reagerat negativt eller tagit det som ironi men om en tjej gör det samma är det helt OKEJ bland dom flesta... möd märkligt fast det igentligen är samma sak.

9 108 Inlägg
24 oktober 2007
Smajly skrev:
Skulle killar börja klänga på sina bilar, inoljade, bar överkropp iförda endast ett par jobbebrallor för att fiska röster hos tjejerna så hade ALLA andra killar reagerat negativt eller tagit det som ironi men om en tjej gör det samma är det helt OKEJ bland dom flesta... möd märkligt fast det igentligen är samma sak.

Nej, skillnaden är att tjejer är snyggare wink

Sök