Håller på med en gammal Bmw från -86, en 323:a. Jag köpte den och körde runt och lekte med den som man gör när man har en bakhjulsdriven med 6:a. Det var kul tills en vipparm gick nere på parkeringen vid ica! Jag bogserade hem den och ränsade ut ett gammalt garag och ställde in den där och började riva. Nu har jag rivit ut motorn och bytt vipparm och jag passade på att köpa ny toppackning samt en ny kammrem som jag ska sätta på. Sammtidigt så passar jag på och styla min bil. Jag vill inte köpa ett färdigt paket för då finns det andra bilar som ser ut som min bil och det vill jag inte så jag har tatt ett spoiler-paket från en Honda Acord -90 och kapat det och nu håller jag på att plassta. Motorn räknast att bli klar denna veckan. Och rästen av bilen till våren (rostlaga, styla, lacka & trimma)
Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]