billigaste ja kunde hitta var www.sveland.se dom hade halva priset gentimot vissa andra ja kollade på.. så kolla dom... man kan räkna ut på internet va kostnaden blir
Utöver allt mediumförsäkringen erbjuder täcker denna även hyrbil samt ger dig självriskreducering. Skattekostnad ingår med 1 280 SEK
11 116 SEK / år 926 SEK / månad
blev mitt pris på atava,
på fordförsäkring/if blev de ca 13000...
på sveland hamna ja på 8000 ganska så precis, då med allt ingående, låg självrisk... så för mig blev KLART svealand MKT billigare!... bara en snabb jämförelse
Beror på vart du bor. För mig så var folksam billigast. Visste inte om atava då, men dom ligger en 100 lapp under. Saab försäkring ville ha 15100!!!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Billigaste måste ju vara att försöka ställa bilen på föräldrarna. Det sparar man massor på. Min bil på mig kostrar över 800 per månad på mig men under 300 på min far.
Billigaste måste ju vara att försöka ställa bilen på föräldrarna. Det sparar man massor på. Min bil på mig kostrar över 800 per månad på mig men under 300 på min far.
Men det är inte alla föräldrar som tillåter at man ställer bilen på dom. Jag rågade farsan t.ex och fick till svar att "Jag har redan en bil, vaf*n ska jag med två till"
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
bor man i samma hushåll hade jag haft den på en förälder faktiskt. sparar en heeel del som min audi gt, kostade mig cirka 7000:- om året i halvförsäkring, tog den på min far istället. blev 2500:- om året för helförsäkring istället, samt 1500mil istället för 1000mil hehe
men när man flyttar går det alternativet dock bort, så passa på medans man kan
Finns ett till försäkringsbolag som ingen annan har nämt här. Dom heter ModernaBil www.modernabil.se. Jag har båda mina bilar hos dom, tycker dom ligger bäst i pris, blev tom. billigare än sveland för mina bilar. Prova att räkna ut din försäkringskostnad på deras hemsida, hoppas de blir billigt!
Finns ett till försäkringsbolag som ingen annan har nämt här. Dom heter ModernaBil www.modernabil.se. Jag har båda mina bilar hos dom, tycker dom ligger bäst i pris, blev tom. billigare än sveland för mina bilar. Prova att räkna ut din försäkringskostnad på deras hemsida, hoppas de blir billigt!
AHH! Dom var ju värre än folksam!
Helförsäkring = 18453
På Folksam ville dom ha 12k.. Men nu betalar jag 5½k på atava!
Men det är inte alla föräldrar som tillåter at man ställer bilen på dom. Jag rågade farsan t.ex och fick till svar att "Jag har redan en bil, vaf*n ska jag med två till"
Du underlättar för mig skulle du sagt, de förstod mina föräldrar och ställde upp.