Ni Som Ser Dessa InlÄgg Tro Inte DÅ Att Jag DÖr FÖr Volvo Utan Min Bil E Supra Ska Ni Veta En Mkiv Tt 95 Men Jag Vissar Dessa Saker SÅ Alla Som Åker Runt Ska Snacka Skit Om Volvo. DÅ E Det Bara Ettt Skit Snack Men Det E NÅt Jag Tycker Att Volvo E BÄttren Bmw Och Saab Men Ta Inte Ått Er In Andra Men Jag Tycker Om Deras Starka Fetta Motorerna Som Kan Bli Till En Oxe Och Deras Farliga Design Som E Lika Snygga Som En Randig Tiger
Mvh / Suprakillen
Deras Starka Fetta Motorerna
akta dig vad du skriver det kan tolkas på fel sätt
Nä Nä inget kan tolkas fel för alla vet säkert värför jag har skapat 2 tråadar det e en supra tråd o den här volvon ska ni veta jag gjorde det för jag älskar de två bilarna
hahaha sigge_c70 fan va skön filmen var när m3an utmana volvon Vare originalsystem på volvon? Den lät jväligt skön iaf men verkade inte vara nåt större utblås
hahaha sigge_c70 fan va skön filmen var när m3an utmana volvon Vare originalsystem på volvon? Den lät jväligt skön iaf men verkade inte vara nåt större utblås
gå in på Autopower finns en tråd där om detta. Den har avgas, chip å luftfilter, sen så är M3an en Cab som väger 170 kg mer än en vanlig M3a
Hade du skrivit om en gatbil med 400 Hk hade det varit lite coolare.
-____________________________________________
nä fatikst behöver man inte skriva det för 400 hk under en volvo e inte nåt nytt kanske för saab e det men inte volvo
volvo = muskel bil
Du lär ju omformulera dig gosse, Personerna som åker riktig V8 kommer inte hålla med om det där med muskel bil. För övrigt går vilken motor som helst trimma upp och plocka ur seriös effekt ur. Dock är jag väldigt besviken på volvos orginal utförande. S60R uppskattningsvis 304 hk (enligt gtech) vs. S2 chip med läckage i systemet uppskattningsvis 210 hk (enligt gtech) S60n har ju sååå ingenting att säga till om, visst den går väl okey mellan 120-180 men inte ens då är den lika snabb som S2an, och då förstår du vilka följderna blir när jag fått hem nya slangen.. Jämför gärna: S60R 0-100 5.9 (dålig start men säg att den klarar lätt 5.7-5.8) S2 0-100 5.55 med kasst laddtryck.
gå in på Autopower finns en tråd där om detta. Den har avgas, chip å luftfilter, sen så är M3an en Cab som väger 170 kg mer än en vanlig M3a
har seet s40 vinna m3 240 vinna m3 850 vinna m3 o mycket mer så spela roll om volvo vägde lika mycket som en m3 så skulle intes volvo kunkurera med de bilarna de gör nu volvo = starka motorer du kanske har seet s60 org vs m3 cab org sog du hur bmw:killen blev spöat han börga svära på volvo o han erkännde sj att den var stark
och inte bara det min kompis tony som äger otrimmad nissan v6 komer inte i håg vad den hete han spöade en m3 trimmad o bmw killen trode sig vara grym med sin bil men min kompis tony spöade honom o vann 2000 kr