SIGGE_C70R skrev:
Din duma idiot en ska ska du fatta det finns folk som har olika smack fattar du ??
och jag bryr mig fasans fan inte om dig o din äckliga m3 den stopar du i göten på dig det du säger att de inte anväder supras motor till dragster e inte för att det betyder "SVAGA" utan dte finns inte så många supror just här o där o vissa har går många mil och om du ska köpa en sprilans ny 98 model så tycker jag du ska sälja allt du har häma bo i gatan fast äga en supra för 400.000 eller snara kanske 500.000 kr
supra e japansk tillvärkar gjord för trimm o styling det har japanerna sakt själva om du vet nåt om japanska bilar där med skyline också
och du har säkert hört amrikanska v8or som kallas musckel bilar det e för att det e amerikanska bilar som nästan bara finns v8or
det e inte bara v8or
det finns rak 4 som har runt 4000 hk acura integra motor
supras 6 finns på 4000 hk med
det finns många motorer å vad sätter du dig backom datan o snackar bulshit om dessa motorer du säger värför inte en supras motor som dragster
så e det lika dant som att säga värför inte viper v10 motor eller ferraris v12
fattar du dessa v8 komm tydligen från usa som började göra så starka motorer å så å det började redan då från 1962 talet där det började med musckel bilarna o bilarna de köper e biliga camaro för typ 120.000 kr
värför ska de då preja pengar 400.000 kr för en supras 6 medans det fins v8 för 120.000 kr fattar du nä det gör du inte för du håller inte på med v8or som jag vet men det gör min kusses team de gör från 6or till 8or å jag vart med o vet mycket om deras musckel bilars historia så ska en skit snubbe som dig komma lära mig nåt om musckel bilar eller om bilar snarar
och du Aatos vadå hjärn tvätta dig det e vad jag tycker inte vad du tycker och om du tycker jag fersöker det så värför besöker du dena tråd för
så svårt e det inte
och vadå lyckats jag äger redan en supra din tönt en mkiv 96 330 hk org singel turbo å den e på trimm nu lägger en t75 turbo å så vidare så den ska ligga på 800-900 hk
så du ska bara hålla käften tills vidare o gör nåt med din bil "OM DU LYCKAS"