2747
Sök

Volvo C70 T5 400 Hk ( Film )

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
tydligen e det värkligen farligt men jag e inte den första det kör redan en med 1000 hk i supra på vägarna som ni inte känner igärn
så det bryr jag mig typ inte om bara min bil har det jag vill ha så räcker det
gott o väl

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
föresten om jag nu gav er mitt reg hur ska ni då få fram att dett e jag Eriksson som kör den gula supran ni e väll inte poliser :S
konstigt att ni då tar reg å får svaret på den man är i datan ?? konstigt
smile

291 Inlägg
8 december 2005
varför lägger du inte upp bilen här på garaget...
skulle va intressant att se hur arbetet framskrider, om det är nu är din supra.?!!?.
Jag tror det här är rekordet på hur en tråd kan spåra ur...hehe

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
Aatos vill säga dig en sak jag komer hem från jobbet besöker en massa hemsidor å så tittar jag lite på tv o villar o tar en dusch för nästa dag sakern e jag har inte så mycket tid o jag spanderar min tid genom att vila å det e bra för nån som jobbar anars skulle jag ha gjort det
värför inte men ska fersöka göra det 
hehehe.... de sant det e längsta tråden hitils i garaget tror jag big_smile

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
men ska dra nu o ta en dusch big_smile
mer om det kan vi snacka´senare om ni nu undrar nåt om min bil smile ha det bra allihoppa

mvh Eriksson = sigge

Rekondare
289 Inlägg
8 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
föresten om jag nu gav er mitt reg hur ska ni då få fram att dett e jag Eriksson som kör den gula supran ni e väll inte poliser :S
konstigt att ni då tar reg å får svaret på den man är i datan ?? konstigt
smile

Vill bara tillföra att det går å få fram om man skicker ett sms m. reg. nr. till ett nummer hos vägverket smile

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

11 Inlägg
8 december 2005
Måste korrigera ett litet detaljfel i mitt eget inlägg, även om risken för att det skall leda till kontroverser antagligen är minimal jämfört med vissa andra saker här. Det var självklart Citroën som tillverkade 2CV, inte Renault. har lite svårt att skilja på gammalt franskt skräp. Men den här tråden börjar ju arta sig nu. Synd att det verkar som att min teori var felaktig bara... smile

27 Inlägg
8 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
Din duma idiot en ska ska du fatta det finns folk som har olika smack fattar du ??
och jag bryr mig fasans fan inte om dig o din äckliga m3 den stopar du i göten på dig det du säger att de inte anväder supras motor till dragster e inte för att det betyder  "SVAGA" utan dte finns inte så många supror just här o där o vissa har går många mil och om du ska köpa en sprilans ny 98 model så tycker jag du ska sälja allt du har häma bo i gatan fast äga en supra för 400.000 eller snara kanske 500.000 kr
supra e japansk tillvärkar gjord för trimm o styling det har japanerna sakt själva om du vet nåt om japanska bilar där med skyline också
och du har säkert hört amrikanska v8or som kallas musckel bilar det e för att det e amerikanska bilar som nästan bara finns v8or

det e inte bara v8or
det finns rak 4 som har runt 4000 hk acura integra motor
supras 6 finns på 4000 hk med
det finns många motorer å vad sätter du dig backom datan o snackar bulshit om dessa motorer du säger värför inte en supras motor som dragster

så e det lika dant som att säga värför inte viper v10 motor eller ferraris v12
fattar du dessa v8 komm tydligen från usa som började göra så starka motorer å så å det började redan då från 1962 talet där det började med musckel bilarna o bilarna de köper e biliga camaro för typ 120.000 kr
värför ska de då preja pengar 400.000 kr för en supras 6 medans det fins v8 för 120.000 kr fattar du nä det gör du inte för du håller inte på med v8or som jag vet men det gör min kusses team de gör från 6or till 8or å jag vart med o vet mycket om deras musckel bilars historia så ska en skit snubbe som dig komma lära mig nåt om musckel bilar eller om bilar snarar

och du Aatos  vadå hjärn tvätta dig det e vad jag tycker inte vad du tycker och om du tycker jag fersöker det så värför besöker du dena tråd för
så svårt e det inte
och vadå lyckats jag äger redan en supra din tönt en mkiv 96 330 hk org singel turbo å den e på trimm nu lägger en t75 turbo å så vidare så den ska ligga på 800-900 hk
så du ska bara hålla käften tills vidare o gör nåt med din bil "OM DU LYCKAS"

har inte bmw tagit provkört en 1 liters moteor på över 1000hk? rätta mej om jag har fel....

punkt å kommatecken borde du lära dej..

power is nothing whitout control

904 Inlägg
8 december 2005
Sigge här går du in https://secure1.ore.vv.se/fordonsfraga/Fordon_11.asp
och matar in reg numret, så får du en hel del info.. vill du sen veta vilka som senaste tre ägarna är är det bara att fyll ai ett Fax nummer och infon kommer..

Det finns en Supra i sverige som har över 1000 hästar som jag känner till.. och det är Menghinnis.

De ska va gött å leva

904 Inlägg
8 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
ok bilder har jag skickat de bilderna e inte faktist mina de togs av min andra pollare så hantog bara några bilder på bilen o jag sj har ingen camera å så
jag skicka det jag hade o du vill ha info så ska jag säga det skriftligt
toyota supra mkiv
en motor med dubblakamaxlar singel turbo
330 hk just nu men e i trimm firman ska trimmad 800-900 hk
drygt ska den ha 8000-9000 varv
den komer frygt köra på 2,0 bar får se
och bilen har rullat 2000 mil
och sen har de e 4,0 rör o slut rör 5
bilens fart på 330 har inte beräknat det men skulle drygt göra 260-290km/h
0-100 på 4,7 s
bilens kostnad när jag köpte den var 290.000 kr
den e besiktad o skattad o är svensk regad
interiorn är i helt org
bile har nya fjädringar
och bilen e ny lackat färg= porsche gt3 gul
kostade 7.000 kr  lack
och nu e den i trimm firm  ska trimas till 800-900 hk
o det kostade mig 265.000 kr
så det e infon o det som e på kostad på min bil

Var ganska dålig prestanda för å vara över 800 hk måste jag säga, en orginal M5a gör 0-100 på 4,7 sekunder å då är den fyra dörrars å "bara" 500 hk...

Kan du inte braa lägga ner ditt larv, jag iaf synar at du har en supra.. Kan du inte lägga ut reg nummret ommer då jag aldrig att tro dig.

De ska va gött å leva

Rekondare
289 Inlägg
8 december 2005
MrVain skrev:
SIGGE_C70R skrev:
ok bilder har jag skickat de bilderna e inte faktist mina de togs av min andra pollare så hantog bara några bilder på bilen o jag sj har ingen camera å så
jag skicka det jag hade o du vill ha info så ska jag säga det skriftligt
toyota supra mkiv
en motor med dubblakamaxlar singel turbo
330 hk just nu men e i trimm firman ska trimmad 800-900 hk
drygt ska den ha 8000-9000 varv
den komer frygt köra på 2,0 bar får se
och bilen har rullat 2000 mil
och sen har de e 4,0 rör o slut rör 5
bilens fart på 330 har inte beräknat det men skulle drygt göra 260-290km/h
0-100 på 4,7 s
bilens kostnad när jag köpte den var 290.000 kr
den e besiktad o skattad o är svensk regad
interiorn är i helt org
bile har nya fjädringar
och bilen e ny lackat färg= porsche gt3 gul
kostade 7.000 kr  lack
och nu e den i trimm firm  ska trimas till 800-900 hk
o det kostade mig 265.000 kr
så det e infon o det som e på kostad på min bil

Var ganska dålig prestanda för å vara över 800 hk måste jag säga, en orginal M5a gör 0-100 på 4,7 sekunder å då är den fyra dörrars å "bara" 500 hk...

Kan du inte braa lägga ner ditt larv, jag iaf synar at du har en supra.. Kan du inte lägga ut reg nummret ommer då jag aldrig att tro dig.

Hans reg-nr. står på sidan 9 eller nåt... wink

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

607 Inlägg
8 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
reg nr SZZ-127
OCH jag heter tydligen Eriksson Lars och finns andra ägare också som heter
Anders Järna
vi e tydligen ägaren men mitt kallas för sigge efter som har en till pollare som har samma namn
så ni inte missferstår mig

Du gör dig väldigt svår förstådd... Och det är en ägare inte två och han heter Eriksson Lars Anders och är från Järna...

Tyckte du skrev att du var invandrare men du heter Lars Eriksson, låter väldigt svensk det...

Men som sagt du har inte lagt upp ett enda riktigt bevis på att du äger bilen, ingenting vad jag sett iaf, så du måste ju förstå att folk misstror dig...

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

291 Inlägg
8 december 2005
Sigge, du får bara erkänna för dig själv och alla andra att du inte har nån supra... Det finns nog ingen här som tror att du har nån..
Du ljuger så mycket att du tror på det själv...

1 639 Inlägg
8 december 2005
Supra MKIV, För en annan lär det väll tyvärr stanna vid en dröm, men fan vilken skön dröm smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

98 Inlägg
8 december 2005
Det här börjar nästan bli lite kul! Tänkte jag ska ringa upp den där Lars Anders Eriksson från Järna och höra lite grann om han har 900 hk i sin Supra och kallar sig Sigge på detta forum.. Tips är ju att om du ljuger skulle jag erkänna det nu.. innan det blir pinsamt när vi pratat med ägaren! Men hmm.. Har aldrig hört talas om någon som köpt på sig en lastbilsturbo för 75k och satt i en supra.. är det inte väldigt taskig spoolup om man sätter en sådan på en sån pass liten motor som det är i jämförelse emot lastbilsmotorerna? Skulle dock tippa på att en 400 hk C70 visst kör ifrån en Mr2 om den inte är trimmad! Sen är det nog dags att inse att även om du lägger 1-2 miljoner (han säger ju iaf att han kunnat köpt en Maranello ist om man inte trimmat) på bilen vilket bil trim och underhåll, som Menghinis har kostar i runda slangar (dvs 1067 hk vare utan gas har jag för mig) så finns det ALLTID någon snabbare oavsett. Men visst ställ upp och kör ifrån alla topfueldragsters.. Skulle jag vilja se iaf

1 639 Inlägg
8 december 2005
>>min kussin som e 34 år gammal äger en bmw fabrik i tyskland<<

Trode inte BMW hade en sådan företagsstruktur med privata ägare av deras fabriker,  men var dag lär man sig något nytt smile

Skulle inte vara dumt att ha en kusse som ägde en BMW fabrik å andra sidan, skapliga priser man skulle kunna få på en ny 6-serie till exempel smile

Själv önskade jag att jag hade en kusin som ägde en bilaffär så han kunde göra bra pris på en MKIV åt mig, hehe...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

607 Inlägg
8 december 2005
mrcelica skrev:
>>min kussin som e 34 år gammal äger en bmw fabrik i tyskland<<

Trode inte BMW hade en sådan företagsstruktur med privata ägare av deras fabriker,  men var dag lär man sig något nytt smile

Skulle inte vara dumt att ha en kusse som ägde en BMW fabrik å andra sidan, skapliga priser man skulle kunna få på en ny 6-serie till exempel smile

Själv önskade jag att jag hade en kusin som ägde en bilaffär så han kunde göra bra pris på en MKIV åt mig, hehe...

Jo skulle inte vara fel å plocka ut en ny bil lite billigt, typ en Nissan 350z:)

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

funderare...
83 Inlägg
8 december 2005
Hmm...
Till o börja med så hade det kanske varit trevligt med en projekttråd kanske??? Nää just det "har inte tid o sitta vid datorn var det ja...." Hmm konstigt med tanke på all rappakalja du fullkomligt sprutat ur dig i denna tråd... Nåja..
Jag tror inte att någon vettig person skulle lämna in sin bil på trimning där du gjort det med tanke på de "3 hemliga DYRA modifikationer" som du babblar om. Ta en sådan grej som du listar tex "återcirkulerande dumpventil" men du tar däremot inte med vad du ska köra med för sprut o tändning, vevstakar, kolvar osv????
Låter mycket märkligt. Det låter så pass märkligt o på ett sådant aggressivt skrivet sätt så jag TROR INTE ETT SKIT PÅ DIG SIGGE!!!
Sånna som brukar besitta sådana bilar brukar visa respekt för andra o framför allt VARA TREVLIGA! Du lyckas inte med något av dessa.

Tror nog inte ens att du vet vad empati betyder.......

God Jul o allt sånt där....

342 Inlägg
8 december 2005
simppe skrev:
har inte bmw tagit provkört en 1 liters moteor på över 1000hk? rätta mej om jag har fel....

njaa, bmw hade en motor i F1 som va på 1500 hk.. ur 1,5 liter.. så helt off va du ju inte.. smile den baserades på en gammal M10 motor som fodrades om för att få riktigt tjocka väggar.. sen laddade dom på 5 bars laddtryck i den stackarn.. big_smile

men oj, nu råkade det ju bli lite OT i den här för övrigt givande tråden.. wink

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express

258 Inlägg
9 december 2005
Trådstartare
Dotte skrev:
Hmm...
Till o börja med så hade det kanske varit trevligt med en projekttråd kanske??? Nää just det "har inte tid o sitta vid datorn var det ja...." Hmm konstigt med tanke på all rappakalja du fullkomligt sprutat ur dig i denna tråd... Nåja..
Jag tror inte att någon vettig person skulle lämna in sin bil på trimning där du gjort det med tanke på de "3 hemliga DYRA modifikationer" som du babblar om. Ta en sådan grej som du listar tex "återcirkulerande dumpventil" men du tar däremot inte med vad du ska köra med för sprut o tändning, vevstakar, kolvar osv????
Låter mycket märkligt. Det låter så pass märkligt o på ett sådant aggressivt skrivet sätt så jag TROR INTE ETT SKIT PÅ DIG SIGGE!!!
Sånna som brukar besitta sådana bilar brukar visa respekt för andra o framför allt VARA TREVLIGA! Du lyckas inte med något av dessa.

Tror nog inte ens att du vet vad empati betyder.......

God Jul o allt sånt där....

saken du inte fattar jag gjorde inte de 3 sackerna hos de eftersom det var dyrt o jag tyckte priset förkännade inte det ferstår du ?
hehe.. du får mig att garva skiten ur mig vet du det

det e snarar ni som får mig att bli så förbanad ska du veta och du e en av dom.
Jag bryr mig intes ett dyg på det du säger jag skiter på det du sagt o dig
jag vet att jag äger en o jag e stolt
så vad en du sägger så hjälper det inte för jag har den det står jag äger den
har skickat regen o namnet men ni tror knappast på nåt.

till om med om jesus komer framför er så komer ni intes tro
det vet jag o 100% säker på det

så hur fan ska man få såna idoter som dig eller andra att tro på folk regen har skickats allt har skickats ni borde nu fatta för 100 gågers skull

Sök