tjennare är hellt okunnig nästan iallafall bilen går dåligt och man blir från åkt funderar på om man kan plocka in en turbo någon som ver hur man ska få lite mer klös i han om man inte ska byta motor till t.ex golf gti:P
hmmm du kanske kan montera en dc-ac converter så får du 220 volt i bilen... och i det uttaget sätter du en gammal dammsugare som är omvänd och blåser.... slangen placerar du i luftburken..... perfekt resultat och så får du dessutom ställbart laddtryck inifrån
Har du inget vettigt att tillföra i en diskussion, så håll fingrarna borta från tangentbordet.
Göran Moderator
Volvo_760Tic skrev:
hmmm du kanske kan montera en dc-ac converter så får du 220 volt i bilen... och i det uttaget sätter du en gammal dammsugare som är omvänd och blåser.... slangen placerar du i luftburken..... perfekt resultat och så får du dessutom ställbart laddtryck inifrån
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
hehe a där kan jag håla med om innan man vet vilken 1,8s man pratar om hehe ni som gillar s2 s4 sr4 osv vet ju att s inte har någon betydelse i gentligen bara för att få det där lila extra i namnet .låt oss säga så bilen blir såld nu i vilket fall och den går som en a jag vet inte vad 8gånger bättre en när jag fick den:P