2897
Sök

clubremixes

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 oktober 2007
Trådstartare
Hej

Sitter här och lyssnar på lite musik men blev sugen på att lyssna på lite klubbmusik.

Någon som vet ett album med hiphop/rnb där flera låtar sitter ihop big_smile vet inte riktigt va det kallas men som t.ex tunnel trance där det är fina övergångar mellan låtarna och lite omgjorda smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
19 oktober 2007
Jag vill med gärna ha, så om nån har något bra tips är det bara att skriva! smile

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

638 Inlägg
19 oktober 2007
varför inte ladda ner något dj program och mixa själv. ?

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
19 oktober 2007
Det är megamixar du tänker på, sök på hiphop eller rnb megamix, lär ju finnas ett par. Annars kan du använda nått program för att mixa själv, acid, soundforge, bpm studio etc.. finns hur många som helst. Ganska enkla men det underlättar förståss om du har lite erfarenhet av musik och mixar och sen bör du ha dubbla ljudkort, ett för master out och ett för cue (förlyssningen). Om det nu blev begripligt roll
Senast redigerat av knohultarn (19 oktober 2007)

good ´ol chicken

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 oktober 2007
Trådstartare
jag testar söka på megamix wink mixa själv tror jag inte är min grej tongue

863 Inlägg
19 oktober 2007
clubremixes, hiphop/rnb, tunnel trance

Förstår int riktigt sammankopplingen och vad du är ute efter men Trancemixar kan ni hitta på:

Flowerpowder.over-blog.com smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

139 Inlägg
19 oktober 2007
Du vill ha ett mixtape med RnB / Hip Hop..men det har jag tyvärr inte vad jag vet om..men jag kan titta lite så får jag se vad jag kan hitta!

Hade du velat ha Trance / dance hade jag haft mer att ge dig! cool
Senast redigerat av Westher (19 oktober 2007)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 oktober 2007
Trådstartare
trance å sånt har jag massor utav men rnb/hiphop har jag inget sad

590 Inlägg
19 oktober 2007
RNB superclub vol.7 är ett album där den nyaste hiphop/rnb är ihopmixade till 2 olika cd!

Biltokig
870 Inlägg
19 oktober 2007
Westher skrev:
Du vill ha ett mixtape med RnB / Hip Hop..men det har jag tyvärr inte vad jag vet om..men jag kan titta lite så får jag se vad jag kan hitta!

Hade du velat ha Trance / dance hade jag haft mer att ge dig! cool

här har du däremot nån som är ute efter lite transdans wink

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 oktober 2007
Trådstartare
eriksson87 skrev:
RNB superclub vol.7 är ett album där den nyaste hiphop/rnb är ihopmixade till 2 olika cd!

detta var precis det jag letade efter big_smile underbart album smile

Sök