3150
Sök

vad tycker du om: Nissan Mixim

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
19 oktober 2007
Trådstartare
Senast redigerat av richardoo290 (19 oktober 2007)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
19 oktober 2007
Trådstartare
ingen som har nått att säga?? hmm

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
19 oktober 2007
Calibra_16 skrev:
haha kommer bli en blickfångare iaff:Dbig_smile

haha jo helt klart, finns väll dock ingen som kan säga att den är snygg tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
19 oktober 2007
Trådstartare
nån som vet hur hur styrningen funkar?  borde väll vara mycke känsligare med en sån ratt..  fan tänk om man nyser eller nått på motorvägen yikes

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
19 oktober 2007
ser ju ut som värsta framtidsbilen som borde komma år 2050 eller nått smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
20 oktober 2007
Ser ruggigt ball ut, tror dock inte mycket av det vi ser kommer finnas på bilen. Konceptet ser alltid ballare ut än bilen som tillverkas (förrutom Dodge Challenger och Chevrolet Camaro, där dom valt att tillverka konceptet rakt av).
Lite tråkigt att man inte har nån bredvid sig, alltid ha bruden där i baksätet känns lite kukigt. hmm

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
20 oktober 2007
ursh. Är mot framtidens bilar hmm

C H E V R O L E T <3

1 754 Inlägg
20 oktober 2007
FL3JM skrev:
Ser ruggigt ball ut, tror dock inte mycket av det vi ser kommer finnas på bilen. Konceptet ser alltid ballare ut än bilen som tillverkas (förrutom Dodge Challenger och Chevrolet Camaro, där dom valt att tillverka konceptet rakt av).
Lite tråkigt att man inte har nån bredvid sig, alltid ha bruden där i baksätet känns lite kukigt. hmm

Jojo, men varken Camaron eller Challengern är så extrema... Jag tycker att de är båda ofantligt coola, men Nissan's Mixim kommer inte så ut sådär.

Jag hatar när ett företag visat upp ett GRYMT concept som de sedan lägger ner. Samma kommer hända denna modell...
Senast redigerat av Holiace (20 oktober 2007)

Jag kan inget om allt.

Sök