de flesta tygaffärer har det - iaf här i göteborg. om dom har vitt vet jag dock inte, går la att beställa annars. När det gäller vinyl (ingår inte i din fråga men iaf) så finns det bättre ställen. topntrim är helt klart bäst på det.
I stockholm finns det en tygaffär som jag gillar, vet dock inte om dom har det där men du kan ju kolla (om du nu bor i sthlm).
Eurokangas
Ligger i kungens kurva, i samma hus som ICA Kvantum & Jula, precis i korridoren emellan dom.
Dom är rätt välsorterade och har en större mängd olika tyger och där kan man hitta det mesta, dock kanske tyvärr inte det su söker efter, men jg skulle kolla där iaf om jag va du och bor i sthlm.
Om du bor i eskilstuna skulle jag ringa upp till dom (numret står på deras websida www.eurokangas.se) och fråga, därefter ta en sväng upp
Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?
Hej, gamal tråd, men vill inte göra ny så jag riskerar avstängning, jag letar efter vit teddytyg, har kollat länkarna men finne rinte nåt, jag finns i hbg och vore bra om jag hittade en handlare här som har de, tacksam som f*n för svar!
Hej, gamal tråd, men vill inte göra ny så jag riskerar avstängning, jag letar efter vit teddytyg, har kollat länkarna men finne rinte nåt, jag finns i hbg och vore bra om jag hittade en handlare här som har de, tacksam som f*n för svar!
stoff & stil i malmö på svågertorp har massor av sånt