3559
Sök

Vad gör man som singel?

4 554 Inlägg
23 oktober 2007
man börjar dansa .. träffar galet mycke nytt folk go sammanhållning festar dansar umgås ihop osv

3 Inlägg
23 oktober 2007
Köp en jänk eller dejta mig!!! smile Jag är singel med eget Hus;) haha

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
23 oktober 2007
klimpan skrev:
jag deppar för att jag aldrig hitta nån =/

Då var vi tre hmmlol

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

2 600 Inlägg
23 oktober 2007
Galic_Andro skrev:
klimpan skrev:
jag deppar för att jag aldrig hitta nån =/

Då var vi tre hmmlol

välkommen in i klubben tongue

gör som jag kör gubba racer=)

5 089 Inlägg
23 oktober 2007
singellivet är bäst:D, man kan gå och lägga sig utan att aldrig vara sur och grinig för partnern gjort något och så blir allt så mycket billigare, för oss män:D

\Lindgren

Skyracer
917 Inlägg
23 oktober 2007
Enda problemet är väl att hitta någon tjej som vill köra bilen på race. wink

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

Better than God \o/
1 883 Inlägg
23 oktober 2007
Man är i garaget och lägger alla pengar på sin bil.
(jag har "fru" och två ungar btw smile )

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Illustratör
826 Inlägg
23 oktober 2007
Man tycker det är asnice när man väl har något att göra men när man inte har nått att hitta på så blir det snabbt långtråkigt o ensamt..  O så håller det på tills man hittar någon igen..

Tänker...

1 997 Inlägg
23 oktober 2007
cossiebool skrev:
tja man leker...me bilen, hunden, sej själv...

De var de där sista 2 orden som fick mig å fundera lite.. "Sig själv"
Kan nog misstolkas lite, om du inte tänker på samma sak som jag? haha lol

225 Inlägg
23 oktober 2007
fan den här tråden har man missat

Mvh David

1 833 Inlägg
23 oktober 2007
När jag var singel letade jag febrilt efter en partner smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

524 Inlägg
23 oktober 2007
Bra citat från Figth Club "You ain't free until you've lost it all"

The Sassy Bitch
198 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
hhah aj ajg vet att man ska leva livet gäller bara att komma ihåg som sagt...sova själv är helt klart det jobbigaste. och JA det kan misstolkas "sig själv" men visst lägger massa tid påå bilen och på vovvarna, hade bara vart kul att ha ett normalt samtal med någon när man kom hem...(hundrana svarar juh inte så mkt) tongue
Jonni Onsdag kvällarna är redan bokade, kan komma på 3av4 varje månad smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

terazzi
23 oktober 2007
va med kompisar,planera projekt åt folk samt ens egna,lev för stunden och ta vara på den,leta upp en ny flickvän smile haha.. gör saker du själv vill göra smile festa o ha d skoj där ;D hahah

176 Inlägg
23 oktober 2007
Sussolita skrev:
hhah aj ajg vet att man ska leva livet gäller bara att komma ihåg som sagt...sova själv är helt klart det jobbigaste. och JA det kan misstolkas "sig själv" men visst lägger massa tid påå bilen och på vovvarna, hade bara vart kul att ha ett normalt samtal med någon när man kom hem...(hundrana svarar juh inte så mkt) tongue
Jonni Onsdag kvällarna är redan bokade, kan komma på 3av4 varje månad smile

några av dom mest sunda konversationerna ja har haft e me just min hund, han håller (oftast) med...
Senast redigerat av cossiebool (24 oktober 2007)

Alla borde få ha en Cossie och en e30 nån gång...

CNC operatör
31 Inlägg
24 oktober 2007
ha så skoj som möjligt , tänker du på det förhållandet som vart så blire bara knas
jag må vara ung men lite kan jag allt smile

alias_kladde
24 oktober 2007
Som de flesta säger, lev livet, gör saker du inte skulle göra när du är tillsammans med nån våga prova nya grejer du inte gjort förut på så sätt kan du också träffa nya människor. hanggliding, bungy jumping eller nåt annat coolt adrenalin kickande, dra med en polare på det eller testa själv då kanske du lär känna nytt folk. det behöver man alltid det med.

När jag blev singel så var jag mer med vännerna och härjade umgicks, plockade med bilarna å allt annat roligt man kan komma på.. begränsa dig inte genom att sakna din gamla bara..

The Sassy Bitch
198 Inlägg
24 oktober 2007
Trådstartare
andra gången jag säger detta...jag deppar inte har hur kul som helst och når prima, saken är den att jag inte VET vad man gör som singel har juh haft kille sen jag var 13 FFS:P
Alllt det ni säger här gjortde jag juh när jag vart med killen oxå...o´ch nej jag saknar honom inte, tycker bara det e tomt i dubbelsängen big_smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

176 Inlägg
24 oktober 2007
Sussolita skrev:
andra gången jag säger detta...jag deppar inte har hur kul som helst och når prima, saken är den att jag inte VET vad man gör som singel har juh haft kille sen jag var 13 FFS:P
Alllt det ni säger här gjortde jag juh när jag vart med killen oxå...o´ch nej jag saknar honom inte, tycker bara det e tomt i dubbelsängen big_smile

i värsta fall så...sälj sängen.

Alla borde få ha en Cossie och en e30 nån gång...

524 Inlägg
24 oktober 2007
Hahaha!

Sök