svår fråga... jag tycker det är intressant och kul att se alla olika bilar.. men är igentligen emot vanliga bilar på en jänke crusing.. så jag vet faktiskt inte vad jag tycker
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
240 som högst man kan få åka i typ 240 cabbe de e en rikigt pilsnerhäck hehe! om grusa runder på dan går de bra med typ supror o sånt men inte när kvällen närmar sig då ska de va fylla o v8 haha
Själv skulle jag skämmas över att åka på cruising i en svennebil eller stylad plastgris.. det finns så många andra dagar på året det går att köra med såna så lämna dom hemma när det är cruising så blir alla glada och staden vackrare..
Är det random crusing vill man ju se många, många och olika bilar...både jänkare, bananpråmar och japanlådor! mums!
MEN, är det jänkecrusing är det jänkecrusing, klart att det bara ska vara jänkare då?! ...annars är det ju ingen jänkecrusing (undantaget om det är en väldigt fin bil som passar in väldigt bra)
Är det en cruising som är avsedd för amerikanska/äldre bilar så är det klart att cruisingen ska hållas enbart för dom, men annars är det väl till för att man ska visa upp sina byggen och då spelar det ju ingen större roll om det är en mallig challenger eller om det är en vrålhottad supra. Klart man kan åka runt i en 740, men ingen ska ju tro att dom får uppmärksamhet för att bilen är snygg. Volvo 740 är en bra bil som är lätt att hantera mejslarna med...men snygga är definitivt inte deras grej...