Hmmmm... kanske lite klent med info. där nästan så jag trodde det var ps. det gällde... beror på vad det är för bil, men toning och fälgar gör nog mest sen sänkning mm. men smaken är som baken
Ne som sagt, fälgar gör extremt mkt enligt min mening.. Kan vara minst lika snyggt med ett par feta fälgar, tonade rutor o sänkning på en fräsch bil.. Behövs ofta inte mer...
är man smart och vill spara pengar så tar man väl fram vinkelslipen, då kan man sänka jämt så mkt man vill med ! (:
är man dum snål så gör man så. men ska man inte jacka kolven när man ändå är på och rolla bilen eller. det var det dummaste jag har hört kapa fjädern. har du någonsin sett en fjäder eller?
är man smart och vill spara pengar så tar man väl fram vinkelslipen, då kan man sänka jämt så mkt man vill med ! (:
är man dum snål så gör man så. men ska man inte jacka kolven när man ändå är på och rolla bilen eller. det var det dummaste jag har hört kapa fjädern. har du någonsin sett en fjäder eller?
Undrar om du har sett en! Varför skulle man inte kunna kapa en fjäder om jag får fråga! Alla är inte koniska som på din! Jag kapade ett extra varv på min gamla V40 då den är konisk i ena ändan! Visserligen fram då den fick epa-stuket jag inte ville ha! Men är den konisk i bägge ändar så blir det svårare som sagt var! Satsa på en sänkningssats som sänker mer i fram än bak isf. Då får den bättre stuk på ekipaget som gäller!