2844
Sök

Ägare till Peugeot 107, Citroen c1 eller Toyota yago?

9 Inlägg
25 oktober 2007
Trådstartare
Längtar så mkt tills jag får min Peugeot 107.a!!! Beställde den i juli och får den nog i slutet av november! En evig väntan!!!

Någon annan här på forumet som har en sån bil? smile

4 767 Inlägg
25 oktober 2007
Min sambo vill ha en sån, en svart 107a.. Men vi har inte riktigt nytta av en fjärde bil, men men big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

9 Inlägg
26 oktober 2007
Trådstartare
Jag väntar en svart 107:a! wink ...med crystal-baklampor! hihi!

1 436 Inlägg
26 oktober 2007
Farsan har en 107 som jag lånar när jag lyckats ha sönder båda mina bilar samtidigt.
MYCKET trevlig bil, speciellt när man tankar. Visst, det är en skokartong, men en pigg (upp till 70 iaf) skokartong med plats för 4 fullvuxna.

Funderar på en sån eller en Lupo som daily driver efter lumpen, för att ha mer pengar kvar till en bus 325... Lutar dock mot lupo 3l för den har automat... (vilket jag vill ha)

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

133 Inlägg
29 januari 2009
Ni som har någon av Peugeot 107, Citroen c1 eller Toyota yago är ni nöjda  är det värt att skaffa någon av dom som pendlar bil ?? pendlar 9mil per vardag funderade också på lupon som drar lite mindre ....

Sök