3342
Sök

Kaffe.

putte-p
27 oktober 2007
Trådstartare
Tega skrev:
Coca Cola och Redbull!

Kaffe är ju skitäckligt!

Och du ska vara lastbilschaufför wink Ett par 3 4 5 koppar sump är en oundviklig ingrediens på ett pass!

blacken
27 oktober 2007
Trådstartare
Maizer skrev:
AirOne skrev:
Finns (gratis)automat på jobbet så det blir en hel del choklad, i alla fall där.
Annars Oboy är trevligt. Kaffe går inte ner. Bara när det är i negerbollar...oj..
förlåt..chokladbollar kanske det heter..

Haha, om vi ska analysera detta inlägget.
T om i en tråd om kaffe så kan denna person få in smygrasism, eller kanske lite "svenskfientlighet" som det kallas också. Är det garaget i ett nötskal? Eller är det nötter på garaget?

på tal om nötter så vill jag återigen mycket bestämt hävda "att det KRÄVS en för att känna igen en"smilesmile

Maizer
27 oktober 2007
Trådstartare
blacken skrev:
Maizer skrev:
AirOne skrev:
Finns (gratis)automat på jobbet så det blir en hel del choklad, i alla fall där.
Annars Oboy är trevligt. Kaffe går inte ner. Bara när det är i negerbollar...oj..
förlåt..chokladbollar kanske det heter..

T om i en tråd om kaffe så kan denna person få in smygrasism, eller kanske lite "svenskfientlighet" som det kallas också. Är det garaget i ett nötskal? Eller är det nötter på garaget?

på tal om nötter så vill jag återigen mycket bestämt hävda "att det KRÄVS en för att känna igen en"smilesmile

Jaså? Varför skulle det krävas vill jag otroligt gärna veta?

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
27 oktober 2007
Maizer skrev:
John87 skrev:
Jag borde inte svara här, men du bjuder verkligen in till en diskussion i alla dina inlägg!?

Kanske dags att hitta en annan sida att sitta och terrorisera?

Vad skulle du inte svara på? Är inte detta ett forum? Är inte syftet med ett forum just diskussioner? Varför kämpar du så otroligt hårt för att bli moderator?

Visst är det ett forum, men trådar ska ändå följas och inte spåra ur.
Alla dina inlägg leder bort diskussionen till något negativt.
Du letar verkligen efter konflikter och oreda.

Hur svårt är det att följa regler?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Forummoderator
26 363 Inlägg
27 oktober 2007
Maizer skrev:
blacken skrev:
Maizer skrev:

Efter detta inlägg ska jag vara tyst. Men jag vill verkligen veta eftersom det antyds
på att jag är "smygrasist"?
Och så till ON topic: Jag dricker inte kaffe...det sa jag tidigare också.

Nu ska jag vara tyst smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

blacken
27 oktober 2007
Trådstartare
Maizer skrev:
blacken skrev:
Maizer skrev:

i;ts for me to now, and for you to find out
Senast redigerat av blacken (27 oktober 2007)

Maizer
27 oktober 2007
Trådstartare
blacken skrev:
Maizer skrev:
blacken skrev:

Härlig stavning. Gå till skolan.

blacken
27 oktober 2007
Trådstartare
Maizer skrev:
blacken skrev:
Maizer skrev:

Härlig stavning. Gå till skolan.

Skola? vad är det för nåt?

Hojmek
748 Inlägg
27 oktober 2007
Dricker mitt kaffe svart big_smile mmmm gott helst med en ursäkta språket "negerboll" eller delikato boll som det så fint heter ^^

539 Inlägg
27 oktober 2007
om det är kaffe så är det bryggkaffe, svart som natten men är inte beroende av det.

men just nu försöker jag minska min cola intag tongue

blacken
27 oktober 2007
Trådstartare
Vad jag tycker är är gott, är att när har utfört någon sorts aktivitet en het dag på sommaren som har "sugit musten" av en. Så sätter man sig ner under ett svalt parasoll och har en kopp kokkaffe som är så rackarns starkt så att man får lov att använda hagelbrakaren för att få ner skeden i den och ett glas iskallt Karlshamns flaggpunch. Då så känns livet ganska bra.smile
Senast redigerat av blacken (27 oktober 2007)

2 014 Inlägg
27 oktober 2007
Fått en del klagomål på ämnet...

Mycket skitsnack i denna tråd, något som tyvärr blir vanligare på detta forum allt vad tiden lider. Att folk inte har mer mognad än så? Skärpning!

Låst, låst, låst och åter låst.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

Sök