Kom på en grej ang. det här med röstning å så. Jag saknar en liten grej, den här "tabellen" som finns över hur många av varje poäng man har röstat, vore lite roligt om de gick å klicka på t.ex. "3:or" så listades alla bilar man röstat "3:or" upp på skärmen..
Men som bara funkar på sin egen sida så inte alla andra kan kolla vad just han/hon har röstat.!
Nån mer än jag som saknar en liknande idé ?
Du tänkte om man typ röstat en 3a på nån förr. Sen vill man höja den till högre eller nåt, för nu gillar man bilen bättre. eller är jag helt ute å cyklar?
Ja nåt sånt ja. Roligt å sitta framför skärmen å fundera på varför man just gav den bilen det poänget för 2 år sen
Haha, detta börjar likna mer å mer lunarstorm me alla dessa funktioner Nae, skojar bara, riktigt roligt med vänner listan, de har varit efterfrågat mycket.
Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!
Denna sidan har jag alltid tyckt varit grym, och chrizz gör det verkligen inte sämre.. tyvärr så är jag lite onykter just nu så ska kolla igenom alla nya grejer om några timmar när jag är i bättre tillstånd.. men helt klart gillar jag det jag sett hittils
Haha, detta börjar likna mer å mer lunarstorm me alla dessa funktioner Nae, skojar bara, riktigt roligt med vänner listan, de har varit efterfrågat mycket.
är det community så är det.. hehe
Senast redigerat av FluGan (28 oktober 2007)
www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
Kom på en grej ang. det här med röstning å så. Jag saknar en liten grej, den här "tabellen" som finns över hur många av varje poäng man har röstat, vore lite roligt om de gick å klicka på t.ex. "3:or" så listades alla bilar man röstat "3:or" upp på skärmen..
Men som bara funkar på sin egen sida så inte alla andra kan kolla vad just han/hon har röstat.!
Nån mer än jag som saknar en liknande idé ?
Du tänkte om man typ röstat en 3a på nån förr. Sen vill man höja den till högre eller nåt, för nu gillar man bilen bättre. eller är jag helt ute å cyklar?
Ja nåt sånt ja. Roligt å sitta framför skärmen å fundera på varför man just gav den bilen det poänget för 2 år sen
haha jo, de kan ju vara de. Man kan väl också sitta å fundera varför man gav han/hon en femma också eller nåt. Aja det blir nog bra, om det införs!
är det community så är det.. hehe
Haha ja, vill man ha ett bra forum så kommer man väll helt enkelt inte ifrån de
Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!
laddade just upp en ny bild... på min bildbeskrivning blev från frÃ¥n, är det nån liten bugg eller?
Japp! Det är det, och jag har fixat det nu. Du måste dock ändra beskrivningen och skriva korrekt igen så ska det också sparas korrekt sen. Tack för tipset!
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
sen en sak som ja skulle vilja ha de är att man när man söker på bilar och så att man inte ska behöva skriva ett visst bilmärke om man inte vill utan om ja väljer jämtland och sen trycker sök så ska alla bilar i jämtland komma upp så man slipper söka på varenda bilmärke för att se va för bilar som går här ...
Märker inte av "förbättringarna" personligen då allt vart mer lr mindre perfekt innan men saknar pricken som markerar vart jag skrivit, när man hänger i en hel drös med forum är det svårt att hålla reda på alla trådar så blev en liten försämring enligt mig tyvär.