jag själv kör BMW 750 E38 V12, 5.6l, 360 Hk, 500nm. PLUS: kraftfyll bil som har respons under huvud vid behov, har mycket bra med utrysning och en utom odentligt konfort, mycket fin design, en säker vagn som häller sig fast på vägarna. underbar bil. MINUS: trång att meka med, kan vara dyr att lämna in i verkstad om man inte kan själv, dyr försäkring om man är under 25år, MVH
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Kör BMW 328i E36 coupe rak 6a 2,8l 193 HK, 280 NM original. PLUS: skitrolig bil att köra, skön väghålling, snabb, helt ok utseende. MINUS: dyr i drift, dvs. service, bensin, försäkring.
jag själv kör BMW 750 E38 V12, 5.6l, 360 Hk, 500nm. PLUS: kraftfyll bil som har respons under huvud vid behov, har mycket bra med utrysning och en utom odentligt konfort, mycket fin design, en säker vagn som häller sig fast på vägarna. underbar bil. MINUS: trång att meka med, kan vara dyr att lämna in i verkstad om man inte kan själv, dyr försäkring om man är under 25år, MVH
Bmw v12 verkar ball, man kan ju få tag i dem för rimmliga pengar oxå... Men hur mycket kostar dem eg. att äga? Liksom vanliga slitdelar o sånnt. Arbetet gör jag själv men inte kul om det kostar 10 papp att bara byta bromsar... Vad ligger du o snittar i soppa när man kör normalt?
Tycker inte om min bil som jag kör just nu, sleten corolla som jag bara måste göra mig av med... Längtar te sommern då man tar fram sin riktiga bil...Mot min principer att köra finbil på vintern...
Sommartid e det Corvette som gäller... Riktigt skönt att glida omkring i, go kännsla med trevligt motor ljud!
Plus: Charmig och enligt mig vacker bil med trevlig motor och hyfsade vägegenskaper. Mkt bil och kul för pengarna! Stort blickfång för dem som gillar det. Härligt motorljud! ?Noll? värdeminskning.
Minus: Ganska rostkänslig kaross. Någorlunda hög soppaförbrukning (ca 1,3l/mil).
= vacker klassiker för rimliga pengar. 80-talet när det var som bäst.
kör en Calibra Turbo + rolig att köra, 4*4, turbo, ganska billig att köpa med tanke på vad man får . - försäkring för personer under 25, rost finns, är ju en opel
Kör Fiesta ST! Varför: Mest bil för pengarna helt klart. Finns inte många som drar ifrån eller hänger med på bana eller kurvig väg. Har aldrig kört en bil som kan ta en sväng lika bra i hög hastighet. Prova själva.
Kör Fiesta ST! Varför: Mest bil för pengarna helt klart. Finns inte många som drar ifrån eller hänger med på bana eller kurvig väg. Har aldrig kört en bil som kan ta en sväng lika bra i hög hastighet. Prova själva.
Vad kostar en Fiesta ST? 120 000?
Finns nog en hel del bilar i den prisklassen som både hänger med och drar din Fiesta