2227
Sök

Hjälpa Janina =)

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
1 november 2007
0v3rdr1v3 skrev:
MikeAero skrev:
Vem som helst kan se bra ut med en bra fotograf och en sminkös! Se bara på Top Model (sambon kollar då och då) de ser ju ut som hej kom och hjälp mig hela drösen utan smink så jag avstår tills det att det kommer ut ett vanligt kort på henne utan massa skit i ansiktet! Fanns några som var vanliga som såg bättre ut.

Så är det iof, men så var det till en top model tävling och där är dom ju sminkad och stylad hela tiden. Fast förstår din poäng.

Jag editerar mig lite, menade ju att det fanns tjejer som såg lika bra ut utan smink.Nu vet ju inte jag hur hon ser ut utan smink. När granntösen ser bättre ut än modeller utan smink är det illa! Jag menar att naturlig skönhet är vackrare än sminkade skönheter enligt mitt tycke! När det inte spelar ngn roll om tjejen sminkar sig eller inte är det ju bra! Man vill ju inte bli rädd och inte känna igen tjejen när sminket försvinner!

-Mike-

1 827 Inlägg
1 november 2007
MikeAero skrev:
Vem som helst kan se bra ut med en bra fotograf och en sminkös! Se bara på Top Model (sambon kollar då och då) de ser ju ut som hej kom och hjälp mig hela drösen utan smink så jag avstår tills det att det kommer ut ett vanligt kort på henne utan massa skit i ansiktet! Fanns några som var vanliga som såg bättre ut.

Jo det kanske stämmer, men att bara se söt ut är en ganska lågt prioriterad egenskap hos en modell... Du måste verkligen kunna prestera när det gäller, och du ska ha en enorm närvaro i dina bilder, inte många som kan få till det. Janina tycker jag har en grym närvaro i iaf det första kollaget (bild nr 1) och ta inte detta fel nu, men på en tjej som från början var ganska vardaglig i mitt tycke. Jag är iaf imponerad och hon fick toppbetyg av mig.

Ja, jag har också kollat på ett och annat Top model avsnitt... wink

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Modell & modeskribent
280 Inlägg
2 november 2007
0v3rdr1v3 skrev:
Hej allt garaget folk.

Tänkte att alla ni som brukar kolla in janina's sida kan ju gå in och kolla och gillar ni vad ni ser så lägg en liten röst smile

Kolla in den här sidan:

http://www.fashionway.se/home/top_model … php?tid=27

Bara rösta som ni tycker, inget tvång smile

Ha en bra dag!

Va söt du är vännen smile Tack så mkt för att du är så go wink
& till er som pratar om röstfiske så var det nog inget sånt Jimmy menade utan han ville nog mest bara visa er tror jag smile & jag ser ut sådär tongue kolla min hemsida så får ni se smile
www.JaninasPortfolio.com Där finns bilder med smink i halva ansiktet & osminkad i halva wink
Men men, jag hade aldrig planerat att vinna, var bara en rolig grej smile Så tycker mest bara Jimmy var söt som ville hjälpa till smile

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 november 2007
jag har svårt för dessa anorexia-mode brudar... top model och sån skit borde läggas ner, det är inte bra för dagens ungdomar hmm

så hon fick en etta lol
Senast redigerat av richardoo290 (2 november 2007)

RS
886 Inlägg
2 november 2007
Tycker inte att hon är en anorexia-mode brud tongue

Focus RS

Neerd
1 596 Inlägg
2 november 2007
hur röstar man? roll

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 november 2007
jaina: ta inte illa upp, du e grymt snygg på dina portrait bilder...
http://www.janinasportfolio.com/kollage.jpg
http://www.janinasportfolio.com/janina14.jpg

fast detta gillar jag inte då barn tar efter/missupfattar och får anorexia och ätstörningar.. alla ska springa på gym osv... för dom tror dom ska se ut såhär för att vara normal..: http://www.janinasportfolio.com/Ryan1.jpg

ta vackra bilder, skippa anorexia bilderna!
over n´ out

13 Inlägg
2 november 2007
Trådstartare
Ok, förstår vad ni menar, har hört en del dumma kommentarer som fotografer och så kläckt ur sig till en del modeller, om vikt och utseende. Vilket är långt ifrån försvarbart och skevt tycker jag.

Men finns endå ganska mycket folk som är smal av naturen oxå, som tar illa upp precis som större gör när dom säger att dom är tjock och så. sad

Har sällan sett kommentaren: Gud vad jag inte tycker om feta människor, borde ju inte få finnas, tänk på alla barnen som tar efter. Vet inte om nått sånt skulle vara så populärt.
Så vet inte varför man kan skriva så åt andra hållet, är ju precis samma sak?

Å det kan jag intyga, att Janina inte ens är i närheten av ett anorexi fall, äter snarare som en häst tongue

Nu försvarar jag inte "anorexia" för det är allt annat än bra, eller det är riktigt dåligt, men försvara bara Janina, för henne känner jag och vet att hon inte har det. Utan är bara smal endå, för som sagt finns sånt folk oxå wink

Så vill inte att nån hackar på mig för det iaf, eller Janina tongue

Fast det kommer ju nån att göra iaf tongue

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 november 2007
0v3rdr1v3 skrev:
Ok, förstår vad ni menar, har hört en del dumma kommentarer som fotografer och så kläckt ur sig till en del modeller, om vikt och utseende. Vilket är långt ifrån försvarbart och skevt tycker jag.

Men finns endå ganska mycket folk som är smal av naturen oxå, som tar illa upp precis som större gör när dom säger att dom är tjock och så. sad

Har sällan sett kommentaren: Gud vad jag inte tycker om feta människor, borde ju inte få finnas, tänk på alla barnen som tar efter. Vet inte om nått sånt skulle vara så populärt.
Så vet inte varför man kan skriva så åt andra hållet, är ju precis samma sak?

Å det kan jag intyga, att Janina inte ens är i närheten av ett anorexi fall, äter snarare som en häst tongue

Nu försvarar jag inte "anorexia" för det är allt annat än bra, eller det är riktigt dåligt, men försvara bara Janina, för henne känner jag och vet att hon inte har det. Utan är bara smal endå, för som sagt finns sånt folk oxå wink

Så vill inte att nån hackar på mig för det iaf, eller Janina tongue

Fast det kommer ju nån att göra iaf tongue

jag tror heller inte hon har det?? men säg det till den 14-åriga lilla tjejjen som var inne på jainas hemsida och kolla på hennes bilder igår och tänkte! " så måste jag se ut om killar ska tycka om mig" ... och så börjar hon as-banta för det... 

förstår också att hon inte har anorexia men, det är lite fel att ta bilder som visar upp en väldigt smal tjej tycker jag..  samma sak med skylt-dockor i kläd-affärer.. 

barn som ska vara lite fetare pga deras gener kan tro att det är fel på dom och att de måste äta mindre fö att se ut som janina..

visst fina bilder på hennes fejja är helt ok,  men att t bilder som visar upp en ruskigt smal tjej är dumt tycker jag!.. fler feta tjejjer behövs nu.. om nått!

är du med nu?
slutpunkt: janina är snygg/men bör inte visa sin "smalhet" för 14 åringar som kan misstolka..

btw: fan va du verkar va kåt i janina wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
2 november 2007
det var väldans va folk klagade på röstfiske osv... ajja jag var så snäll och var in och röstade snällt tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (2 november 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sideways.nu
873 Inlägg
2 november 2007
alex_side skrev:
hur röstar man? roll

typsikt dig lol klicka på en siffra 1-10 big_smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.

5 710 Inlägg
2 november 2007
Låser upp denna igen.....
Tog ett förhastat beslut p.g.a att det var 2 användarnamn från samma IP-nummer men det visade sig vara 2 olika personer.

Ber om ursäkt ! hmm

MVH Jonas
..............

13 Inlägg
2 november 2007
Trådstartare
jonTe skrev:
Låser upp denna igen.....
Tog ett förhastat beslut p.g.a att det var 2 användarnamn från samma IP-nummer men det visade sig vara 2 olika personer.

Ber om ursäkt ! hmm

Schysst tackar smile

Sök