3783
Sök

Ngn som testat Crysis demot ? :)

2 118 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
jaa, som topic lyder.. ngn som testat ? big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

blacken
1 november 2007
finns det ett Demo??

Illustratör
826 Inlägg
1 november 2007
Jepp.. hann dock sälja min spelrigg dagen innan det kom så hade burken ståendes där men kunde inte använda den då den va nyformaterad o redo att skickas iväg. tongue  Så det vart till att lira på en av gammburkarna o snitta typ 25fps.. men har klarat ut det iaf.. Riktigt nice spel, måste ja säga.. Riktigt bra optimerat åsså då man ens kunde starta det på burken ja spelade det på. tongue

Ska bli kul o testa på en ny burk sedan med dx10.

Tänker...

757 Inlägg
1 november 2007
Underbart demo. fick man en massa extra att längta efter

9 108 Inlägg
1 november 2007
Sjukt bra spel, att det flöt först när jag ställde ner upplösningen till 800x600 (har en p4 3,4 med 7600GT) är väl en annan femma smile Det var ändå hur snyggt som helst och har en helt enormt bra fysik.

2 118 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
sweet ;P håller på att tankta demot nu smile

D.i.l.l.i.g.a.f

Illustratör
826 Inlägg
1 november 2007
Ett tips till alla som vill kunna lira det bättre.

Tanka ner ForceWare Release 169 BETA drivisar så kommer det flyta bra mkt bättre.. bara en tanke till dom som inte gjort. Höjde prestandan från 10fps till 15fps average, vilket är en prestandaökning på hela 50% för mig. tongue

Finns att ladda ner här. smile  http://www.nvidia.com/object/winxp_169.01.html
Senast redigerat av Fallan (1 november 2007)

Tänker...

Markolainen
1 november 2007
testat det, spelade kanske 1-2 tim. Efter det var jag less:(
Var inte ens i närheten av vad jag hade hoppats iaf.
Gick inte ens att leka runt med fysiken:(

9 108 Inlägg
1 november 2007
Markolainen skrev:

Klart du var less efter 2 timmar, man varvade ju skiten på under en timme wink vilket spel har du spelat egentligen? Fysiken är då det bästa jag sett i alla fall men du kanske är kräsen smile

2 118 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
ett annat häftigt spel är ju BioShock, dock så vart spelet på tok för kort... varvade det på ca 10h big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

676 Inlägg
1 november 2007
vart kan man få ner Crysis demot? eller hur man nu ska göra för att kunna spela de smile

svetsare
329 Inlägg
2 118 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
stellan_dahl skrev:
vad är de för spel?

typ en uppföljare av farcry smile

D.i.l.l.i.g.a.f

svetsare
329 Inlägg
1 november 2007
NJ_ skrev:
stellan_dahl skrev:
vad är de för spel?

typ en uppföljare av farcry smile

vet inte ens va de ebig_smile
men ska testa tanka de nu

Celica 2.0 Gti -90

Illustratör
826 Inlägg
1 november 2007
Det finns att ladda ner lite varstans. Här t.ex. tror ja.  http://www.gameshadow.com/gamepedia/con … s_1791.asp

Crysis är en uppföljare till ett tidigare spel som hette farcry o är än idag ett av dom mest välgjorda spelen enligt min mening. Det är ett firstperson spel där det går ut på att man ska typ skjuta onaturliga maskiner, monster etc. tongue Är riktigt avancerat o snyggt. Inget som kan mäta sig med det idag iaf.

Tänker...

Markolainen
1 november 2007
MilleN skrev:
Markolainen skrev:

Klart du var less efter 2 timmar, man varvade ju skiten på under en timme wink vilket spel har du spelat egentligen? Fysiken är då det bästa jag sett i alla fall men du kanske är kräsen smile

Jag körde MP-betan jag. För typ 1mån sedan kanske. Är detta ett nytt SP-demo eller?

6 Inlägg
1 november 2007
Underbart demo!! T om delta svårighetsgraden e ju piss enkel:) Fast när spelet kommer ut kommer jag nog bara köra MP för att hålla på o fightas med robotar e inte min grej..

Körde upplösning o allting som gick att maxa på högsta... flyter på hur bra som helst.
Dator jag har:2GB 667MHZ DDR2 NON-ECC CL5 DIMM (KIT OF 2), KINGSTON
ANTEC Performance One P180B Svart
ASUS GF 8800GTS PCIE 640MB 320-BIT GDDR3
ASUS P5N32-E SLI PLUS
CORSAIR PSU 520W 120MM FAN ATX EPS12V
INTEL CORE 2 E6750 2.66GHZ 1333/4M S775
OPT AD-7170S-0B DVD+-RW 18XDL, Svart, S-ATA
2 st SAMSUNG T166 400GB SATA2 7200RPM 16MB
Scythe Ninja PLUS 1100 rev B, CPU-kylare Med en 120mm fläkt

Så det duger o lira med smile

Neh snart e det dags för CoD4 Modern Warfare då jävlar!
Senast redigerat av NCHXenomorphNCH (1 november 2007)

69 Inlägg
1 november 2007
Jag spelade nyligen demot. Grafiken var inte som jag hade väntat mig. Tycker senaste episoden av Halflife 2 väger tyngre när det gäller grafik och fysik än Crysis.
Jag körde spelet i 1280x1024 med alla instälningar på high och bara 4x kantutjämning. Uppskattningsvis hade jag över 30fps för det mesta, men då och då sjönk det ner mot 20fps(mätte med Fraps).

Men crysis är defenitivt ett spel jag kommer lira när det kommer ut. Jag gillar den typen av spel.

Bilar! Vilket jävla påhitt.

Illustratör
826 Inlägg
1 november 2007
Samara skrev:
Jag spelade nyligen demot. Grafiken var inte som jag hade väntat mig. Tycker senaste episoden av Halflife 2 väger tyngre när det gäller grafik och fysik än Crysis.
Jag körde spelet i 1280x1024 med alla instälningar på high och bara 4x kantutjämning. Uppskattningsvis hade jag över 30fps för det mesta, men då och då sjönk det ner mot 20fps(mätte med Fraps).

Men crysis är defenitivt ett spel jag kommer lira när det kommer ut. Jag gillar den typen av spel.

Man får ju se det som så att det inte är riktigt färdigtutvecklat än heller Körde du dx10 föresten?
Går ju att höjja hur mkt som hellst på inställningarna tills det inte går att spela nästan. tongue
Inte ens ultra't klarar ju mer än 15fps i maxbelastning. XD
Jag gillade det skarpt iaf o är enda anledningen till att ja köper ny dator igen trots att ja skulle spendera dom på annat. tongue

Tänker...

69 Inlägg
1 november 2007
Fallan skrev:
Samara skrev:

Man får ju se det som så att det inte är riktigt färdigtutvecklat än heller Körde du dx10 föresten?
Går ju att höjja hur mkt som hellst på inställningarna tills det inte går att spela nästan. tongue
Inte ens ultra't klarar ju mer än 15fps i maxbelastning. XD
Jag gillade det skarpt iaf o är enda anledningen till att ja köper ny dator igen trots att ja skulle spendera dom på annat. tongue

Körde med Vista x64 och ett 8800GTX, så jag antar att det var DX10. Eller är det några inställningar man måste göra?

Det jag gillade mest med spelet var väl att man kunde spränga husen i småbitar. Storyn var väl inget utöver det vanliga vad jag förstod i demon, men det får man väll bedöma senare. Gillade också dräkten man bar. Kul att kunna växla mellan olika lägen samt att få slippa allt det där jävla medkitplockandet:)

Bilar! Vilket jävla påhitt.

Sök